AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Har hatt god tone med en dame på tinder. Jeg har lenge siklet etter henne. Vi tekstet frem og tilbake i en uke og nå hører jeg ikke fra henne hun sier hun har funnet det hun leter etter. Kjenner jeg føler meg lurt og er bitter siden jeg håpet det kunne bli noe mellom oss. Lurer på hvem hun har funnet og hvorfor han er bedre enn meg. Hva kan jeg gjøre for å få henne på gli ? Har sendt henne melding på tinder og den er ubesvart enda det er over 5 timer siden. Hun har alltid svart på alle meldinger før. Det må være noe jeg kan gjøre for å få tilbake kjemien? Anonymkode: 163ec...79e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Anonymkode: ec7ad...3f3 Kan du svare meg på spørsmålet mitt??? Anonymkode: 163ec...79e
Gjest Alterego666 Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt god tone med en dame på tinder. Jeg har lenge siklet etter henne. Vi tekstet frem og tilbake i en uke og nå hører jeg ikke fra henne hun sier hun har funnet det hun leter etter. Anonymkode: 163ec...79e ....og det er ikke deg. Dette er hva du trenger å vite.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du svare meg på spørsmålet mitt??? Anonymkode: 163ec...79e Ja. Du trodde dere hadde mer enn det reellt var. Hun hadde flere kort på hånda, og du satset alt på ett. Gå videre. Du greier ikke å mase deg til henne likevel. Bitterhet skinner gjennom alt. Hun har ikke lurt deg med noen ting etter en ukes chat. Anonymkode: ec7ad...3f3 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #6 Skrevet 27. mars 2020 Få henne på glid......hun er interessert i en annen en enn deg. Hvorfor skal hun svare på flere meldinger, for å holde deg på gress og kjøre dobbelt mot han andre? Anonymkode: 0806d...62a 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #7 Skrevet 28. mars 2020 Her har du lurt deg selv. Hun skylder deg ikke noe bare fordi du har lagt mer i det enn hva hun gjorde. Jeg håper han hun valgte er bedre enn deg på ett området. Og det er det området der det kommer til å akseptere at det er bare hun bestemmer hvem hun skal satse på. For det er ingenting som antyder at du gjør det når du går på nettet for å søke tips om hvordan du skal få henne til å velge noe annet ... Anonymkode: 4a110...a24 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #8 Skrevet 28. mars 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Har hatt god tone med en dame på tinder. Jeg har lenge siklet etter henne. Vi tekstet frem og tilbake i en uke og nå hører jeg ikke fra henne hun sier hun har funnet det hun leter etter. Kjenner jeg føler meg lurt og er bitter siden jeg håpet det kunne bli noe mellom oss. Lurer på hvem hun har funnet og hvorfor han er bedre enn meg. Hva kan jeg gjøre for å få henne på gli ? Har sendt henne melding på tinder og den er ubesvart enda det er over 5 timer siden. Hun har alltid svart på alle meldinger før. Det må være noe jeg kan gjøre for å få tilbake kjemien? Anonymkode: 163ec...79e Du må jobbe med egoet ditt. Det er tøft å bli valgt bort men slik er nå livet. Anonymkode: d11af...769 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #9 Skrevet 28. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må jobbe med egoet ditt. Det er tøft å bli valgt bort men slik er nå livet. Anonymkode: d11af...769 Egoet mitt er ingenting feil med. Dere svarer ikke på spørsmålet mitt. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få henne til å svare meg ikke noe annet. Det er nå gått en hel dag siden og hun har enda ikke svart jeg sendte også en ny tidligere idag. Synes det er uhøflig at hun gjør det på en slik måte. På grunn av at hun er pen gir det ikke rett til å behandle andre dårlig! Trodde hun var spesiell og annerledes enn de fleste damer jeg har snakket med så viser det seg dessverre at de er samme ulla alle sammen. Pripne og manipulerende damer. Anonymkode: 163ec...79e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #10 Skrevet 28. mars 2020 Hjelpes. Høres ut som hun valgte rett for du skremmer meg litt med det du skriver. La henne være i fred. Hun har jo sagt til det at hun har funnet det hun lette etter så hun har jo ikke ghostet deg. Anonymkode: 292e7...10f 5
Kaptein Klein Skrevet 28. mars 2020 #11 Skrevet 28. mars 2020 (endret) Endret 28. mars 2020 av Kaptein Klein 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #12 Skrevet 28. mars 2020 Enig med alle øvrige kommentarer. Alt annet du forsøker på for å nå henne nå, vil bare feile. Misstenker hun tenker samme som oss som har svart deg. At du har problemer med egoet ditt. Du tydelig insinuerer at du fortjener en pen, smart og intelligent dame. Smart og intelligent var hun helt sikkert, som så gjennom ditt kontrollbehov for å Måå ha henne i livet ditt. Det skremmer livskiten av kvinner som menn det. Gutta liker ikke desperate kvinns, det er akkurat det samme motsatt. Vil du ikke ta imot råd som stemmer, ikke spør etter råd... og heller lev i bobla at du er så perfekt. Men et nei, uansett hvor stille det fremtoner seg, er fremdeles et nei. Mvh Anonymkode: d6177...d03
*Mocca* Skrevet 28. mars 2020 #13 Skrevet 28. mars 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egoet mitt er ingenting feil med. Dere svarer ikke på spørsmålet mitt. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få henne til å svare meg ikke noe annet. Det er nå gått en hel dag siden og hun har enda ikke svart jeg sendte også en ny tidligere idag. Synes det er uhøflig at hun gjør det på en slik måte. På grunn av at hun er pen gir det ikke rett til å behandle andre dårlig! Trodde hun var spesiell og annerledes enn de fleste damer jeg har snakket med så viser det seg dessverre at de er samme ulla alle sammen. Pripne og manipulerende damer. Anonymkode: 163ec...79e Det er ikke uhøflig, hun har allerede gitt deg beskjed om at hun har funnet det hun lette etter. Hun var høflig nok til å informere deg om at hun ikke var interessert i noe mer med deg, siden hun har funnet det hun lette etter. Det er uhøflig av deg å fortsette å mase når hun allerede har gitt deg beskjed om at hun ikke er interessert lenger. Dere hadde sikkert en god tone, men faktum er at det var en annen som hun hadde bedre tone med og vil ha kontakt med videre. Det hjelper deg ingenting å prøve å fortsette å mase på henne, gå videre, finn noen andre du får god kontakt med..... 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #14 Skrevet 28. mars 2020 32 minutter siden, AnonymBruker said: Egoet mitt er ingenting feil med. Dere svarer ikke på spørsmålet mitt. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få henne til å svare meg ikke noe annet. Det er nå gått en hel dag siden og hun har enda ikke svart jeg sendte også en ny tidligere idag. Synes det er uhøflig at hun gjør det på en slik måte. På grunn av at hun er pen gir det ikke rett til å behandle andre dårlig! Trodde hun var spesiell og annerledes enn de fleste damer jeg har snakket med så viser det seg dessverre at de er samme ulla alle sammen. Pripne og manipulerende damer. Anonymkode: 163ec...79e Ingenting. Gå videre. Tror du virkelig du vil få svar av å sende masse meldinger og oppføre deg som en psycho stalker? Du høres ut som en typisk «snill» fyr, som egentlig er en dritt. Anonymkode: 0bdb1...99b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #15 Skrevet 28. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig med alle øvrige kommentarer. Alt annet du forsøker på for å nå henne nå, vil bare feile. Misstenker hun tenker samme som oss som har svart deg. At du har problemer med egoet ditt. Du tydelig insinuerer at du fortjener en pen, smart og intelligent dame. Smart og intelligent var hun helt sikkert, som så gjennom ditt kontrollbehov for å Måå ha henne i livet ditt. Det skremmer livskiten av kvinner som menn det. Gutta liker ikke desperate kvinns, det er akkurat det samme motsatt. Vil du ikke ta imot råd som stemmer, ikke spør etter råd... og heller lev i bobla at du er så perfekt. Men et nei, uansett hvor stille det fremtoner seg, er fremdeles et nei. Mvh Anonymkode: d6177...d03 Det skal være mulig gjøre det om til ett ja slik det er på andre arenaer i livet jeg må bare vite fremgangsmåte. Vil ikke høre at jeg må "gi opp". 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingenting. Gå videre. Tror du virkelig du vil få svar av å sende masse meldinger og oppføre deg som en psycho stalker? Du høres ut som en typisk «snill» fyr, som egentlig er en dritt. Anonymkode: 0bdb1...99b Tror du er mer dritt enn det jeg er. Slutt å kommenter i tråden min om du ikke har noe bedre å komme med. Anonymkode: 163ec...79e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #16 Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det skal være mulig gjøre det om til ett ja slik det er på andre arenaer i livet jeg må bare vite fremgangsmåte. Vil ikke høre at jeg må "gi opp". Tror du er mer dritt enn det jeg er. Slutt å kommenter i tråden min om du ikke har noe bedre å komme med. Anonymkode: 163ec...79e Tråden din er på et offentlig forum og dermed allemannseie skjønner godt at dama sluttet å svare deg etter hvordan du oppfører deg i denne tråden. Du burde jobbe med deg selv før du prøver deg på dating igjen. Anonymkode: 0bdb1...99b 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #17 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tråden din er på et offentlig forum og dermed allemannseie skjønner godt at dama sluttet å svare deg etter hvordan du oppfører deg i denne tråden. Du burde jobbe med deg selv før du prøver deg på dating igjen. Anonymkode: 0bdb1...99b Hva mener du JEG har gjort feil? Dama avsluttet det på en uhøflig måte jeg sitter igjen med spørsmål jeg trenger svar på. Det må da være mulig svare på hvorfor hun ikke vil noe mer å hvem denne andre personen er det er det minste hun kan gjøre. Anonymkode: 163ec...79e
Gjest Alterego666 Skrevet 28. mars 2020 #18 Skrevet 28. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: viser det seg dessverre at de er samme ulla alle sammen. Pripne og manipulerende damer. Dette er grunnen til at hun lette -og fant- bedre alternativer andre steder. Gro deg en selvrespekt før du går tilbake til dating.
Nymerïa Skrevet 28. mars 2020 #19 Skrevet 28. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Egoet mitt er ingenting feil med. Dere svarer ikke på spørsmålet mitt. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få henne til å svare meg ikke noe annet. Det er nå gått en hel dag siden og hun har enda ikke svart jeg sendte også en ny tidligere idag. Synes det er uhøflig at hun gjør det på en slik måte. På grunn av at hun er pen gir det ikke rett til å behandle andre dårlig! Trodde hun var spesiell og annerledes enn de fleste damer jeg har snakket med så viser det seg dessverre at de er samme ulla alle sammen. Pripne og manipulerende damer. Anonymkode: 163ec...79e Så du har funnet ut at hun er uhøflig, prippen, manipulerende og behandler andre dårlig. Og en sånn person vil du være sammen med? Det sier i så fall ganske mye om deg. 1
Svartfugl Skrevet 28. mars 2020 #20 Skrevet 28. mars 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt god tone med en dame på tinder. Jeg har lenge siklet etter henne. Vi tekstet frem og tilbake i en uke og nå hører jeg ikke fra henne hun sier hun har funnet det hun leter etter. Kjenner jeg føler meg lurt og er bitter siden jeg håpet det kunne bli noe mellom oss. Lurer på hvem hun har funnet og hvorfor han er bedre enn meg. Hva kan jeg gjøre for å få henne på gli ? Har sendt henne melding på tinder og den er ubesvart enda det er over 5 timer siden. Hun har alltid svart på alle meldinger før. Det må være noe jeg kan gjøre for å få tilbake kjemien? Anonymkode: 163ec...79e Dere hadde sikkert god kjemi, men så rakk hun å treffe en annen hun følte veldig god match med. Det trenger ikke være noe feil med deg. Jeg tror ikke det er noe poeng i å prøve å overbevise henne om noe annet. Bruk heller tida på noen som er interessert i deg. Du vil i alle fall ikke vinne noe på sure meldinger og mas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå