Gå til innhold

Hva går du for og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette ?

PYRAMID sæt, 16 stk. (4 x 011, 012, 017, 033)

 

 

 

Eller dette?

 

COPENHAGEN Mat sæt, 16 stk. (4 x 011, 012, 017, 033)

 

Anonymkode: 96f50...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste. Synes de ser mer behagelige ut. Dessuten er jeg ikke glad i bestikk med pynt på. Det skal sies at jeg aldri har selskap hvor det trengs ekstra pyntelige bestikker. 

Anonymkode: a6393...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke min stil hverken av de, men jeg hadde nok gått for nr 2 fordi det er et "renere" design. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederst, synes de er mye mer stilrene og pene.

Anonymkode: 39591...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste. Mere mat på gaffelen. 

Anonymkode: 529ef...689

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet nr 2. Har bestikk selv som ligner veldig og er fornøyd. Det er tidløst og klassisk. Men nr 1 var veldig stilig også da.. Kan jeg spørre om hva det heter, evt hvor man får kjøpt det? 😊

Anonymkode: 6c80c...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de er helt meg, men hadde nok valgt alternativ 2.

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte toppen på det øverste og bunnen på det nederste.

 

Anonymkode: 669b2...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg må velge: Øverste. Liker ting som har noe med seg. De nederste var for enkle for meg. 

Anonymkode: f5efe...4db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må prøve de! Vi har fått to sett av bestikk, ganske rene i utseende, av svigers. Men de er ikke behagelige i bruk. Skjeer er feil form, kniv har feil håndtak i forhold til hvordan man skal holde kniv - begge disse problemene ser også ut til å være presentert i ditt sett nr 1. Sånne ting gjør at man ikke vil bruke bestikk, det blir bare liggende. 

Anonymkode: d485e...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig ingen av dem. Men dersom jeg måtte velge, ville jeg valgt det siste bestikket. På de synes det ikke like godt om de etter hvert blir litt blasse i "lakken", enten på hele eller flekkvis.

Anonymkode: fc994...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved de øverste liker jeg at jeg får mer saus på gaffelen og at knivbladet ikke er for langt, ved de nederste liker jeg at skjeene er smale nok til å komme inn i munnen og at de ikke er blanke.

Anonymkode: 32be8...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt det nederste. Likte bedre det enklere designet. De øverste.... tja, hvorfor likte jeg ikke de så godt? Vet ikke helt. Kanskje fordi det ser ut som de er "skrudd sammen" på et vis i enden. At det går an å demontere bestikket liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...