philippa starck Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Jeg var til legen idag med forferdelig øreverk, og de foretok en øreskyll på meg. Dette er nå 6 timer siden, men jeg hører absolutt ingenting! Eller - jeg hører jo litt da, men har skikkelig "dott i øret". Det skal da vel ikke være slik? Noen som har gjort dette før, og som vet når jeg kan forvente bedring?
^me^ Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 det er normalt med svimmelhelt, hodepine og kvalme etter en øreskyll. det har ikke skjedd noe alvorlig. hvis du ikke er bedre til i morgen må du ta deg en tur til legen for og få sjekket det. okidoki? hilsen helsesekretær
philippa starck Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2005 det er normalt med svimmelhelt, hodepine og kvalme etter en øreskyll. det har ikke skjedd noe alvorlig. hvis du ikke er bedre til i morgen må du ta deg en tur til legen for og få sjekket det. okidoki? hilsen helsesekretær Takk for proff trøstevbehandling! Vil ikke akkurat si at jeg føler meg bedre, men jeg synes kanskje LITT mindre synd på meg selv.... ;-)
Gjest Hallo Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 Det kan hjelpe å bruke nesedråper. Letter trykket i øret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå