AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Det er synd på de som er gamle, syke og derfor sitter vi hjemme da. .. Og det er sol og et aldeles nyyyyydelig vårvær. I og med at vi ikke er på hytta. Vi befinner oss i lavlandet. Er det på tide å finne fram solkremen? .. eller er det fortsatt så tidlig og sola så mild at vi egentlig ikke trenger? Eventuelt hvor lenge syntes dere det er greit å holde på i hagen/terrassen før dere tenker det er tid for solkrem? Det er også fredag.. Hva tenker dere er en fin fredagsdrink på terrassen med slik påskesol? Hadde jeg kommet på det før så hadde jeg grillet i dag. Er det litt utafor? .. Litt ufølsomt over for de som sitter der og har gode grunner for å være litt redd for korona? Jeg tar masse hensyn og ingen av de i risikogruppene får det verre av at vi koser oss på terrassen, samtidig er det en del folk som er litt nærtakende for tiden. Er det noe dere ville ta hensyn til? Party ånn eller dempe seg? Anonymkode: fb10e...981
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 På tide å bygge opp D-vitamin lagerene med litt sol ja. Det hjelper jo immunforsvare. Anonymkode: 1d1ee...024
Anbefalte innlegg