AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Åhh, det er så uutholdelig. Datet en noen mnd, men rakk å bli forelska og klarte å åpne meg siden jeg har blitt såret så mange ganger tidligere av andre. Men han forsikret meg og virket som jeg var the one for han slik han sa og oppførte seg. Alt var bare bra, han var kjempegira, så plutselig ville han ikke mer. Og jeg har ikke fått noe ordentlig svar, eller jeg har fått et svar om at han plutselig ikke kan nå, men jeg vet det er noe annet. Har spurt og spurt hva som skjedde, har bedt om å gi det en sjanse, men ingenting nytter. Han sier han ikke vil ha noen akkurat nå, men han har oppdatert tinder profilen sin 😞 Og det er så vondt å sitte å ha det så vondt alene oppi alt dette corona styret. Sitter alene dag ut og dag inn. Og jeg savner han sykt mye. Det føles så ille når jeg har prøvd alt for å få han tilbake, men ingenting funker. Jeg forstår ikke hvorfor han plutselig ble sånn og hvorfor han ikke kan gi det en sjanse. Samtidig som jeg ser snapscoren hans øker med flere 100 poeng daglig, så han har sikkert gått videre til neste jente 😞 Anonymkode: dc22a...119
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Åh, grusomt sånn du har det nå. Slett han fra snap, så kan du ikke følge med på snap-scoren hans. Du vil vel uansett ikke ha en som oppfører seg sånn? Som er så vinglete og useriøs? Bare vent, han som satser på deg med hele seg, får deg til å føle deg hel og verdsatt venter deg 🥰 Anonymkode: dd19c...5a8 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 Han fikk bare ikke de ritkige følelsene for deg. Det er kjipt, men sånn er det. Jeg harr også blitt dumpet på samme måten, og jeg har også dumpet menn av samme grunn. Ofte kans det virke lovende i starten, men så finner man ut etter hvert at det ikke funker. Fokuser på at det var bedre at han gikk nå enn når dere hadde blitt enda mer involvert. Og det finnes noe bedre der ute. Anonymkode: 4e51f...b55
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han fikk bare ikke de ritkige følelsene for deg. Det er kjipt, men sånn er det. Jeg harr også blitt dumpet på samme måten, og jeg har også dumpet menn av samme grunn. Ofte kans det virke lovende i starten, men så finner man ut etter hvert at det ikke funker. Fokuser på at det var bedre at han gikk nå enn når dere hadde blitt enda mer involvert. Og det finnes noe bedre der ute. Anonymkode: 4e51f...b55 Men det snudde på dagen. Han gikk fra å ringe meg hele tida å si han savnet meg til ingenting over natta. Han sier at det kan bli oss enda, men han må ha litt pause på ubestemt tid. At han ikke er ferdig med meg. Han ringer meg fortsatt, men mer som en venn. Anonymkode: dc22a...119
MakeItHappen Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 Ikke kast bort tid og følelser på han, kjære deg. Det er ikke liv laga om han oppfører seg slik. 1
GrønnNellik68 Skrevet 27. mars 2020 #6 Skrevet 27. mars 2020 1 time siden, MakeItHappen skrev: Ikke kast bort tid og følelser på han, kjære deg. Det er ikke liv laga om han oppfører seg slik. Men så var det ikke alle som har en off knapp på følelser. Føler så med deg Ts. Det er skikkelig vondt og enda verre nå når en plutselig er mer isolert. Har du venner så snakk med dem. Ring noen det er lenge siden du har pratet med. Jeg syns det er grusomt å være alene denne tiden sjøl.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #7 Skrevet 27. mars 2020 Jeg vet det... men likevel trenger man å høre det selv om det gjør vondt. Har selv vært igjennom et brudd nå, og har laget meg en spilleliste med noen sanger jeg forbinder med eksen og bruddet. Syns det er godt å høre på de sangene fordi de formidler mye av mine egne følelser. Det blir tårevått, men gjør meg godt også. Jeg lagde også lister over alt jeg ikke kommer til å savne. Det føles bra å slippe den masete ekskonen hans og at han ikke møtte meg på mine behov, hans kom alltid først. Nå er det snart 7 uker siden og han sender meg meldinger og hinter om sex. Han er nøden og jeg syns det er patetisk. Deilig å få han ned fra sin høye hest, hvor jeg har satt han ved å fokusere på alt det positive tidligere, og gjemt unna det negative. Hjertesorg er fryktelig vondt, men tiden leger såret. I hjertet gjemt, men ikke glemt.💔 Anonymkode: c9b23...61c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #9 Skrevet 27. mars 2020 Jeg misunner deg ikke nå, da kjærlighetssorg er verdens verste følelse. Man føler seg ensom og avvist, som om man er verdt ingenting. Jeg har vært der jeg også og det er ikke et godt sted å være. Men, denne tiden alene kan være gull verdt for nå har du tid til å gå skikkelig inn i deg selv og gjøre den interne jobben som antagelig er nødvendig slik at du kommer deg over kneika og kan begynne å nyte livet igjen. Jeg syns ikke noe om å dynke seg selv i jobb, festing, tilfeldige flørter, overdrevent mye trening eller reising for å klare seg gjennom kjærlighetssorg. Det jeg gjorde sist jeg hadde kjærlighetssorg var: - Jeg slettet vedkommende fra sosiale medier. Særlig etter det ikke lengre var noen tvil (en annen dame hadde dukket opp). - jeg gikk turer i skog og mark - jeg tviholdte på rutiner, særlig de knyttet til kosthold, trening og egenpleie/hygiene - jeg leste mye, selvhjelpsbøker og filosofi. - jeg mediterte hver dag. Slik fikk jeg knyttet meg selv til noe større og klarte å se perspektivet i det. Jeg fant også tilbake til en indre ro som man gjerne mister når man går gjennom sorg/angst. - jeg sov en del. Jeg fant også en dame på yt som hadde mange nyttige videoer som jeg likte veldig godt. Her er en av de (sjekk kanalen hennes og podcastene hennes på Spotify om du er interessert): Masse lykke til. Det går over, men det varierer litt fra person til person hvor lang tid det tar. Vær nøye med hvordan du snakker med/til deg selv fremover. Ikke avvis deg selv, avvis heller menn som ikke ser verdien i deg ❤️ Anonymkode: b0cd9...d9a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #10 Skrevet 27. mars 2020 Takk for trøst. Tok ei sovepille tidligere idag, så har sovet til nå. Godt å få fred fra tankene noen timer. Ikke bare er jeg trist over at han ikke vil ha meg, men føler meg også så dum og respektløst behandla. Angrer på at jeg har prøvd så lenge å fikse det igjen. Eksponert meg, lagt meg flat.. Så får jeg ikke et ærlig svar engang. Føler jo alt er galt med meg. Sitter å grubler og tenker på hva jeg gjorde. Kunne ønske jeg kunne spole tilbake til når alt var bra. Anonymkode: dc22a...119
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #11 Skrevet 28. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for trøst. Tok ei sovepille tidligere idag, så har sovet til nå. Godt å få fred fra tankene noen timer. Ikke bare er jeg trist over at han ikke vil ha meg, men føler meg også så dum og respektløst behandla. Angrer på at jeg har prøvd så lenge å fikse det igjen. Eksponert meg, lagt meg flat.. Så får jeg ikke et ærlig svar engang. Føler jo alt er galt med meg. Sitter å grubler og tenker på hva jeg gjorde. Kunne ønske jeg kunne spole tilbake til når alt var bra. Anonymkode: dc22a...119 Reaksjonen din er helt normal, det er slik det er å ha kjærlighetssorg. Jobb heller aktivt for å legge dette bak deg slik at du kan finne en mann som fortjener deg. Ikke dvel ved ham - han har fått sin sjanse og tok den ikke. Det er hans valg, nå går du videre i livet ditt ❤️ Anonymkode: b0cd9...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #12 Skrevet 28. mars 2020 Akkurat samme skjedde med meg nå nylig. Forstår at det er vondt, jeg også jobber hver dag imot de vonde følelsene og sårheten over hvordan han snudde over natta. Min også fortsetter å ta kontakt, vil ikke jeg skal gå videre - men har tydeligvis ikke noe problemer med å gjøre det selv! Vi fortjener bedre, og om du holder ut nå så vil han etter hvert bli intet mer enn et minne ❤️ Anonymkode: 560d2...574
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #13 Skrevet 28. mars 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat samme skjedde med meg nå nylig. Forstår at det er vondt, jeg også jobber hver dag imot de vonde følelsene og sårheten over hvordan han snudde over natta. Min også fortsetter å ta kontakt, vil ikke jeg skal gå videre - men har tydeligvis ikke noe problemer med å gjøre det selv! Vi fortjener bedre, og om du holder ut nå så vil han etter hvert bli intet mer enn et minne ❤️ Anonymkode: 560d2...574 Hu,, fikk du noe svar på hvorfor? Anonymkode: dc22a...119
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #14 Skrevet 28. mars 2020 Så trist! Du trenger venner rundt deg i en sånn situasjon, og det er vel ekstra kjipt akkurat nå. Ingenting jeg som fremmed kan si vil hjelpe, men sender en virtuell klem! Ps: det er lov å deppe en stund når hjertet blir knust! Anonymkode: 2ee3c...8ab
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #15 Skrevet 28. mars 2020 Jeg skjønner ikke hva de tenker på. Han som dumpet meg har lyst til å holde meg på gress for sexens skyld🙄 akkurat som om jeg vil ha sex med en som egentlig ikke vil ha meg, men bare er kåt. Tror ikke det! Anonymkode: c9b23...61c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #16 Skrevet 28. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hu,, fikk du noe svar på hvorfor? Anonymkode: dc22a...119 Nei. Han er full av dårlige unnskyldninger foreløpig men jeg har sluttet å tro på dem. Det startet ved virusutbruddet, han ble en fremmed nesten. Fortsatt hører jeg fra ham, men det kan ikke sammenlignes med slik han var før Anonymkode: 560d2...574
LiljaMarie Skrevet 29. mars 2020 #17 Skrevet 29. mars 2020 Er i samme situasjon som deg, bare at jeg vet hvorfor han trakk seg. Det er grusomt uansett! Endelig kom det rette følelser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå