Gå til innhold

får aldri mensen??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest beathe25

jeg har ei venninne som går på pillen og hun sier at hun har sluttet å få mensen de siste 4 årene.... syns dette er ganske skummelt jeg, tenk om hun skulle bli gravid til tross for at hun tar pillen så får hun ingen indikasjon på at hun er gravid fordi hun aldri har mensen ellers??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Menstruella

Hvorfor stresser du med det, når venninnen din tydeligvis er fornøyd?

Det er jo mer enn uteblitt mens som indikerer graviditet, fx ømnme bryster. Og det skjer også at man er gravid selv om man har mensen. Ved riktig bruk og ekstra påpasselighet når man har hatt diare eller oppkastsyke så er man rimelig sikker med pillen.

Men bevares, trenger du bekreftelsen i å blø litt hver måned, så velger du jo bare et prevensjonsmiddel som gir deg muligheten. Selv skulle jeg gjerne hatt det som venninnen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ei venninne som går på pillen og hun sier at hun har sluttet å få mensen de siste 4 årene.... syns dette er ganske skummelt jeg, tenk om hun skulle bli gravid til tross for at hun tar pillen så får hun ingen indikasjon på at hun er gravid fordi hun aldri har mensen ellers??

Vel, noe som mange glemmer: blødningen ("mensen") som man får når man går på p-piller er IKKE en bekreftelse på at man ikke er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darcy

2 dager, før.

Og hvis jeg har utsatt en stund, går det mye kjappere, da kan den dukke opp allerede samme dag som første "sukkerpille" inntas..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager, før.

Og hvis jeg har utsatt en stund, går det mye kjappere, da kan den dukke opp allerede samme dag som første "sukkerpille" inntas..

Hm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...