Gå til innhold

Hvordan skaffe hjelp nå?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det virkelig ikke godt nå og klarer ikke å fungere som normalt. Jeg har daglige panikkanfall, mister kontroll over egen adferd og er kvalm hele tiden. Jeg trenger virkelig noen å snakke med nå, men jeg ble kutta fra psykiatrien pga korona og mistet hele plassen min, også etter dpsen har åpnet. Er det noe jeg kan gjøre nå for å få noen form for hjelp?

Anonymkode: 2b580...0dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med fastlegen. De har visst lite å gjøre nå. Hvis du er heldig, kan du få støttesamtaler der.

Anonymkode: 16fed...423

Tusen takk! Skal ringe med en gang❤️

• Liker 3
Skrevet

Mange leger har samtaler over datalink hvis man ikke kan komme inn. Håper du får hjelp det er vondt å gå slik.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Mokkilokki skrev:

Mange leger har samtaler over datalink hvis man ikke kan komme inn. Håper du får hjelp det er vondt å gå slik.

Tusen takk ❤️ jeg får time på sånn datalink i løpet av dagen. Er litt bekymra for det, det virker litt skummelt, men det er hva det er🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk tilbud av kommunen om a snakke med psykiatrisk sykepleier. Kan være verdt å prøve det. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, trøndermann38 skrev:

Jeg fikk tilbud av kommunen om a snakke med psykiatrisk sykepleier. Kan være verdt å prøve det. 

Ja det er ikke så dumt kanskje. Takk ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Om du har råd kan man få timer hos psykolog privat gjennom facetime/telefon/skype. De fleste kommuner har også rask psykisk helsehjelp. Situasjonen er jo som den er nå men ingenting i veien for å få hjelp ❤️ Masse lykke til ts, dette klarer du! 

Anonymkode: bd94e...4ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...