AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Jeg har det virkelig ikke godt nå og klarer ikke å fungere som normalt. Jeg har daglige panikkanfall, mister kontroll over egen adferd og er kvalm hele tiden. Jeg trenger virkelig noen å snakke med nå, men jeg ble kutta fra psykiatrien pga korona og mistet hele plassen min, også etter dpsen har åpnet. Er det noe jeg kan gjøre nå for å få noen form for hjelp? Anonymkode: 2b580...0dc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Ta kontakt med fastlegen. De har visst lite å gjøre nå. Hvis du er heldig, kan du få støttesamtaler der. Anonymkode: 16fed...423
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med fastlegen. De har visst lite å gjøre nå. Hvis du er heldig, kan du få støttesamtaler der. Anonymkode: 16fed...423 Tusen takk! Skal ringe med en gang❤️ Anonymkode: 2b580...0dc 3
Mokkilokki Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 Mange leger har samtaler over datalink hvis man ikke kan komme inn. Håper du får hjelp det er vondt å gå slik.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 13 minutter siden, Mokkilokki skrev: Mange leger har samtaler over datalink hvis man ikke kan komme inn. Håper du får hjelp det er vondt å gå slik. Tusen takk ❤️ jeg får time på sånn datalink i løpet av dagen. Er litt bekymra for det, det virker litt skummelt, men det er hva det er🙈 Anonymkode: 2b580...0dc 1
trøndermann38 Skrevet 27. mars 2020 #6 Skrevet 27. mars 2020 Jeg fikk tilbud av kommunen om a snakke med psykiatrisk sykepleier. Kan være verdt å prøve det.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #7 Skrevet 27. mars 2020 Akkurat nå, trøndermann38 skrev: Jeg fikk tilbud av kommunen om a snakke med psykiatrisk sykepleier. Kan være verdt å prøve det. Ja det er ikke så dumt kanskje. Takk ❤️ Anonymkode: 2b580...0dc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #8 Skrevet 27. mars 2020 Om du har råd kan man få timer hos psykolog privat gjennom facetime/telefon/skype. De fleste kommuner har også rask psykisk helsehjelp. Situasjonen er jo som den er nå men ingenting i veien for å få hjelp ❤️ Masse lykke til ts, dette klarer du! Anonymkode: bd94e...4ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå