AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Har du et spill til XBOX ONE, som passer godt til voksne, og som er knakende kjekt? Tips mottas med stor takk! Anonymkode: af49f...86a
Gjest Bohrman Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Lettere å tipse hvis du kan si litt mer om hva du ser for deg. Er du ute etter en god fortelling, eller driter du i fortellingen/karakterene, og vil heller ha et bra gameplay? Kanskje et spesielt tema som opptar deg? Historie, sosial-realisme, sci-fi, humor? Er du ute etter noe motorisk utfordrende, hvor du må være kjapp på avtrekkeren for ikke å daue, eller foretrekker du noe mer sakte som lar deg tenke deg om? Hvilken sjanger? Første-person skytespill? Rollespill? Strategispill? Simulatorspill? Puslespill? Plattformere? Sportsspill?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 Jeg foretrekker heller et med en god fortelling, snarere enn gameplay. Ikke sci-fi. Det kan gjerne være humoristisk og/eller ha historiske innslag. Motoriske utfordringer kan være ok, men helst noe som går litt saktere. Men gjerne forslag til begge deler. Jeg foretrekker nok strategispill/simulatorspill/puslespill/sportsspill (ikke fotball). Anonymkode: af49f...86a
Gjest Bohrman Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 Kanskje Tropico hadde vært noe for deg: (har bare spilt 5'eren selv, og liker det veldig godt)
Okapi Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg foretrekker heller et med en god fortelling, snarere enn gameplay. Ikke sci-fi. Det kan gjerne være humoristisk og/eller ha historiske innslag. Motoriske utfordringer kan være ok, men helst noe som går litt saktere. Men gjerne forslag til begge deler. Jeg foretrekker nok strategispill/simulatorspill/puslespill/sportsspill (ikke fotball). Anonymkode: af49f...86a Blir litt usikker her. Simulator og puslespill er jo stort sett 100% gameplay, med knapt noen historie. Eneste jeg historiedrevne puslespillet jeg kommer i farta er vel Catherine. Tror det er lettere om du nevner noen spill du liker. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #6 Skrevet 1. april 2020 Red Dead Redemption 2 online eller story mode! Anonymkode: a7450...c62
money Skrevet 1. april 2020 #7 Skrevet 1. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Red Dead Redemption 2 online eller story mode! Anonymkode: a7450...c62 Det er et eneste stort gjesp. Dritkjedelig story, ingenting å gjøre i spille annet enn å trykke noen random knapper å skyte litt innimellom de 20-30 minutter lange gørrkjedelige cutscenene
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #8 Skrevet 1. april 2020 3 timer siden, money skrev: Det er et eneste stort gjesp. Dritkjedelig story, ingenting å gjøre i spille annet enn å trykke noen random knapper å skyte litt innimellom de 20-30 minutter lange gørrkjedelige cutscenene Da er du enten veldig dårlig eller ikke peiling. Liker du ikke story kan du vise hvor "flink" du er online å ranke opp og Grinde da vel 😂 men det er vel "kjedelig" det også.. Anonymkode: a7450...c62
money Skrevet 1. april 2020 #9 Skrevet 1. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da er du enten veldig dårlig eller ikke peiling. Liker du ikke story kan du vise hvor "flink" du er online å ranke opp og Grinde da vel 😂 men det er vel "kjedelig" det også.. Anonymkode: a7450...c62 Det er et singelspiller spill med autoaim, hvordan i all verden går det an å definere noen som god eller dårlig i en så simplitisk spillmekasnikk? Jeg er dårlig i et spill, nå traff du meg virkelig
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 17 timer siden, money skrev: Det er et singelspiller spill med autoaim, hvordan i all verden går det an å definere noen som god eller dårlig i en så simplitisk spillmekasnikk? Jeg er dårlig i et spill, nå traff du meg virkelig Spiller kun free-aim på online RDR2 jeg, du kan velge det selv...🤦 Anonymkode: a7450...c62 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #11 Skrevet 2. april 2020 22 hours ago, money said: Det er et eneste stort gjesp. Dritkjedelig story, ingenting å gjøre i spille annet enn å trykke noen random knapper å skyte litt innimellom de 20-30 minutter lange gørrkjedelige cutscenene Hvilke spill synes du har gode historier? Anonymkode: ced68...322
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå