Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Såå.. vet ikke om noen husker men for en liten stund tilbake lagde SAS en reklame der veldig mange ble forbanna. Til og med så forbanna at de sendte dødstrusler til reklamebyrået?! Jeg har sett den flere ganger og skjønner ærlig ikke hvorfor så mange ble så sinte? Ja, det var kanskje feil å si at ingenting var skandinaviskt, men de kom jo med et fint budskap om å låne ting fra andre kulturer å gjøre det til noe eget. Jeg kan bare ikke fatte å begripe hvorfor folk ble så sinte? Kan noen forklare meg?

Anonymkode: 30b83...025

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det har noe med hvilket land som produserte reklamen, nemlig Sverige.

Folk begynner å bli lei Sveriges sykelige besettelse med politisk korrekhet, og tror nok dette var litt av grunnen til at mange reagerte med sinne?

Men vanskelig å svare helt sikkert.

Anonymkode: 4b75b...f6c

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk begynner å bli lei Sveriges sykelige besettelse med politisk korrekhet, og tror nok dette var litt av grunnen til at mange reagerte med sinne?

Men hva er egt politisk korrekthet?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er egt politisk korrekthet?

Seriøst, det er jo bare å se på svenske aviser.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det var bare tull? Det var egt ikke så mange som ble sinte?

Det var selvfølgelig sikker noen, men det vet vi ikke sikkert.

Anonymkode: 7d0cf...a89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selve reklamen er ikke ille. Men greia med Youtube er at det er lett å baite folk bare. Men kultur er bare tradisjoner tatt vare på. Det er det som er kultur. For å si det slikt. Hvis man skulle ha sagt at Jøder ikke har kultur, de bare stjal ifra midøsten og religioner og myter ifra mesopotamia. Da hadde den helt sikkert blitt kalt antisemitisk.

Eneste forskjellen er at det er mer kult og snakke slik om majoriteter enn minoriteter. Det er penger i det, bare ikke bit på den :P ikke tro på høyre ekstreme folk på nettet men ikke sluk venstre folka heller. Bare gi et objektiv synsvinkel.

Eksempel.. Jeg tror kun på CSPAN fordi de dekker objektiv fakta og ikke dikter eller prøver å selge følelser til folk for å selge aviser. Er derfor CNN, Fox News eller alternative kanaler på youtube er så populære fordi folk er desverre dumme. I Norge synes jeg TV2 nyheter er bra men jeg holder meg generelt unna VG. Er det som er viktig. Prøv å forhold deg til faktisk fakta og ikke tro på folk som prøver å selge propaganda generelt sett

Anonymkode: a97cd...6a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...