Gå til innhold

Situasjonen i New York

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer i New York. Legen snakker om pasienter som kommer inn med magesmerter, og når de da tar scan av lingene så viser de tegn på covid-19 sykdommen.Hun snakker om manglende utstyr, og pasienter uten synlige symptomer, og unge mennesker som ikke har noen underliggende sykdommer. 

Hvordan kan noen gå rundt og tro at dette bare er en uskyldig influensa?

covid-10. New York

Anonymkode: 1de86...708

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere som tror vi alle slipper så lett unna i Norge burde faktisk se på den og ta inn hva hun sier.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns faktisk Donald Trump håndterer situasjonen bra. Jeg liker at han sier hva han mener, og at han tør å si offentlig at kineserne ikke er til å stole på. 

Anonymkode: 68703...6ad

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syns faktisk Donald Trump håndterer situasjonen bra. Jeg liker at han sier hva han mener, og at han tør å si offentlig at kineserne ikke er til å stole på. 

Fordi Trump er til å stole på?? 

Anonymkode: dc25b...32a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er noen politikere det egentlig 🤔

Anonymkode: c4ab2...205

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er han sikkert ikke. Men jeg syns han har vært flink i denne situasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er han sikkert ikke. Men jeg syns han har vært flink i denne situasjonen. 

På hvilken måte?? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå mener jeg det samme som han om kineserne også. Jeg syns dem er noen griser som holder på med disse matmarkedene osv. Håper hele verden vender ryggen til dem, helt til dem avskaffer all form for oppdrett av ville dyr! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan håndterer han krisen bra? Alt han gjør er jo å skryte av sin egen innsats og å satse på at alt ordner seg selv. På spørsmål om hvorfor han mener at krisen vil være over til Påske svarte Trump med å riste på skuldrene og si at han synes påsken er en flott tid og da passer det at krisen er over. 

Anonymkode: cf6d6...384

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da glemmer du helt strategisk hva han sa om pandeminen i starten? https://www.politico.com/news/2020/03/17/how-trump-shifted-his-tone-on-coronavirus-134246

Han har blitt presset til å handle når smitten ble utav kontroll. 

Anonymkode: af242...b9e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå mener jeg det samme som han om kineserne også. Jeg syns dem er noen griser som holder på med disse matmarkedene osv. Håper hele verden vender ryggen til dem, helt til dem avskaffer all form for oppdrett av ville dyr! 

Vi er alle totalt avhengig av Kina, så det finnes små muligheter for å legge noe som helst press på de, dessverre.. Hvis absolutt hele den globale verden gikk sammen, så kanskje.

Anonymkode: 3ff68...876

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da synes jeg du bør ta deg tid til å se denne pressekonferansen fra i dag;

https://www.nrk.no/urix/na-har-usa-registrert-flere-smittede-enn-kina-1.14962439

Måten han snakker om hele situasjonen på er forkastelig. Når han får spørsmål om hva resturanteiere som må stenge skal gjøre, sier han bare "they will figure it out and open another resturant".

Anonymkode: cbc48...d3e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som tror vi alle slipper så lett unna i Norge burde faktisk se på den og ta inn hva hun sier.

Vel nå har vi hatt smitten her i over to uker og 14 mennesker over 80 år med underliggende dødelige sykdommer har dødd, vi kommer til å klare oss fint her.  Ingen panikk

Anonymkode: 5ecaf...4ee

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi er alle totalt avhengig av Kina, så det finnes små muligheter for å legge noe som helst press på de, dessverre.. Hvis absolutt hele den globale verden gikk sammen, så kanskje.

Anonymkode: 3ff68...876

Mens Trump mener at vi ikke skal stå sammen og at hvert land kun må fokusere på seg selv. Trump gjør sitt beste for å skape mest mulig splid blant landene i vesten ved å blant annet bygge opp tollmurer og snakke dritt om lederne i de vestlige landene. 

Eneste Trump snakker pent om er Putin. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt på tur? Han er en fiasko! Det du ser av han nå er et resultat av intenst politisk og medisinsk press fordi landet ikke har vært forberedt på tsunamien av smitte som de opplever nå. USA har blitt episenteret nå, og de har ikke en infrastruktur som vil tåle dette.

image.png.4de3002fb99196773abdcfc0aea7752d.png

Anonymkode: 33aec...4d7

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mens Trump mener at vi ikke skal stå sammen og at hvert land kun må fokusere på seg selv. Trump gjør sitt beste for å skape mest mulig splid blant landene i vesten ved å blant annet bygge opp tollmurer og snakke dritt om lederne i de vestlige landene. 

Eneste Trump snakker pent om er Putin. 

Og seg selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt på tur? Han er en fiasko! Det du ser av han nå er et resultat av intenst politisk og medisinsk press fordi landet ikke har vært forberedt på tsunamien av smitte som de opplever nå. USA har blitt episenteret nå, og de har ikke en infrastruktur som vil tåle dette.

image.png.4de3002fb99196773abdcfc0aea7752d.png

Anonymkode: 33aec...4d7

Donald Trump kommer til å bli husket som Komiske Ali. "Alt er under kontroll" mens man så Bagdad bli bombet i bakgrunnen. 

Men de som ikke har gjennomskuet Donald Trump hittil kommer vel aldri til å gjennomskue han. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han lyver jo rett ut og sier USA er på vei tilbake til normaltilstand når pandemien bare så vidt har begynt. Det er viktig å sørge for at børsen får en oppsving, aller mest av egen interesse. Les gjerne hva Bill Gates mener om saken..

Anonymkode: d0a51...cdc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Rumle skrev:

Og seg selv.

Sant.  Blir helt skremt av hvordan såpass mange kjøper selvskrytet hans. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå handler hverken tråden eller videoen om president DT.  Hun sier akkurat det samme som legene i Italia, Spania, Frankrike osv. Sykdommen er skummel, og sykehusene og legene mangler livsnødvendig smittevern utstyr til seg selv og pustemaskner til pasientene. 

Hun nevner sympomer med kraftige magesmerter som viser seg å være corona.

• Liker 2
  • Opprett ny...