Gå til innhold

Lukter fisk.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som lukter "fisk" nedentil: Bortsett sånne tabletter og kremer(legen anbefalte det) fra apoteket, hva annet kan en bruke eller gjøre som hjelper? 

Noe alternativt? 

Hva hjalp?
Hjalp tablettene eller kremen fra apoteket? 

Takker for svar :)

Anonymkode: 51fd6...05f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*

AnonymBruker
Skrevet

Yoghurt naturell. Inneholder melkesyrebakterier som stabiliserer PH-verdien. Funker fjell her. Smører morgen og kveld

Anonymkode: 63f63...cfc

AnonymBruker
Skrevet

Men smører med hva, hvor lenge, vasker du det vekk etterpå. Hvor mange uker? :)

AnonymBruker
Skrevet

Byttet fra vanlig såpe til intimsåpe som har korrekt pH, det har hjulpet bittelitt men ikke fjernet problemet helt. Jeg har ikke konstant lukt, men en dag her og der lukter det fælt. Prøver nå å vokse ut hårene i underlivet for å se om det hjelper. Bruker ikke trange bukser, og ikke syntetisk undertøy (og ikke truseinnlegg), samt at jeg sover naken, så ventilasjonen skal være relativt god nå. Har prøvd de kapslene man stikker i vaginaen, synes ikke det gjorde noen langvarig forskjell.

Anonymkode: a2be0...b19

AnonymBruker
Skrevet

Zidoval gel på resept fra legen/gynekolog. Den går på vaginell bakteriose(tror den heter det). Ikke hatt det på mange år ..

Anonymkode: cef4f...639

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Byttet fra vanlig såpe til intimsåpe som har korrekt pH, det har hjulpet bittelitt men ikke fjernet problemet helt. Jeg har ikke konstant lukt, men en dag her og der lukter det fælt. Prøver nå å vokse ut hårene i underlivet for å se om det hjelper. Bruker ikke trange bukser, og ikke syntetisk undertøy (og ikke truseinnlegg), samt at jeg sover naken, så ventilasjonen skal være relativt god nå. Har prøvd de kapslene man stikker i vaginaen, synes ikke det gjorde noen langvarig forskjell.

Anonymkode: a2be0...b19

Hvordan gjør du med sex, når det er lukt og sånt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...