Gå til innhold

"Dating apper" og utseende

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hva skal til for at dere skal "like" noen på dating apper? Kun utseende? "Unliker" dere gutter selv om de er kjekke? 

Anonymkode: e944d...8b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er for 99% av både menn og kvinner kun utseende / bra bilder. 

Anonymkode: fbe69...2be

AnonymBruker
Skrevet

Ja unliker mange kjekke. Hvis de har en kjip tekst, er åpenbart bare ute etter noe useriøst, og ladies be aware mange kjekke bruker også fake bilder og catfisher for sexprat og spredning av nudes. 

Anonymkode: 954a2...1cb

AnonymBruker
Skrevet

Ser på en kombinasjon av tekst og bilder. Profiler uten tenkst går rett til venstre her, samme hvor kjekke de er på bildene. jeg må se at det er felles interesser og at vi er på litt samme sted i livet, samt at utseendet ikke frastøter meg naturlig nok. men de fleste jeg sender til høyre er på ingen måte superkjekke. De er normale, sunne menn.

Anonymkode: 38f20...2f0

Skrevet

Tror ikke bare utseende er greia selv om det betyr mye. Jeg er på ingen måte noen fotomodell med skjev nese etter flere nesebrudd og andre skavanker/arr, men får likevel en del likes fra damer. 

Men jeg har mange bilder som viser godt hvem jeg er og en utfyllende tekst i stikkordsform om hvem jeg er og hva jeg er opptatt av. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke noen kun basert på at de er såkalt kjekk. Det er ikke slike menn jeg faller og jeg liker normale eller til og med menn andre vil si at ikke er kjekke i det hele tatt.

Teksten er nok det som gjør at jeg trykker liker eller blir interessert. De med standard kjedelig tekst, som er lik veldig mange andre og de som bare har emojis får ingen like av meg. Noe de fleste såkalte kjekke menn har så det blir for kjedelig.

Anonymkode: cd47d...658

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...