Gå til innhold

Vi vil bli fosterforeldre(katt).

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min er tidlig i 20-årene og vil gjerne bli fosterforeldre til en liten pus. Jeg lurer på om vi kan bli det. Jeg har erfaring med katter, da vi har hatt det hele barndommen min, og jeg har alltid vært med å oppdra de til å bli trygge og gode rundt andre. Samboer har ingen erfaring. Vi bor i en leilighet på 45 kvadrat som vi eier. Vi har en stor veranda. Pus kan gå ut og inn, men det er upraktisk. Vi bor ved en vei, men det er lav fartsgrense(typ 20-30). Jeg er student med en stengt skole og er hjemme hele dagen. Samboer har typisk 8-16 jobb. Vi er begge ganske rolige og utrolig glad i katter. 

Og hvis dette høres ut som en god idé, hvordan går vi frem? Skive e-mail? Hva skal jeg skrive? Og skal vi da bare reise til senteret og hente en katt de velger ut? Jeg har veldig lyst til dette, men er litt lost😅

Anonymkode: 03c08...709

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres supert ut. Ta kontakt med senteret, og hør hva de trenger hjelp til. Bare beskriv hvordan dere bor (hvis dere skal være forsterhjem pleier ikke kattene få lov å gå ut), at dere ikke har barn og et rolig, stabilt hjem. Kanskje trenger de hjelp med å sosialisere forvillede katter, eller bare et hjem for en stakkar som har blitt forlatt. Det er heldigvis lite kattunger på denne tiden, men hjelp trengs hele året.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Verandaen må nok sikres, for fosterkatter skal ikke gå ut. Ellers høres dere ut som perfekte kandidater for fosterkatter :) 

Dere kan jo dra og besøke dem (mange frivillige organisasjoner har faste dager hvor de er åpne for alle) og fortelle at dere vil være fosterhjem. 

Anonymkode: 4d08c...a32

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...