Gjest bienvilleparish Skrevet 26. mars 2020 #1 Del Skrevet 26. mars 2020 Har sett litt på det, men lenge siden nå. Så så jeg den reunion episoden nettopp. Syyykt forandret hun har blitt 😱 jeg kjente henne ikke igjen når hun satt der, og jeg skjønte ikke det var henne før de viste klipp fra tidligere. Hva har hun gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 26. mars 2020 #2 Del Skrevet 26. mars 2020 Oi!! Nese, lepper, hakeomplantat og store mengder fillers i kinn iallefall😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. mars 2020 #3 Del Skrevet 26. mars 2020 Og se så pen hun var engang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 26. mars 2020 #4 Del Skrevet 26. mars 2020 Store mengder med filers, fikk sjokk da jeg begynte å se nyeste sesongen av Svenske Hollywood Fruer. Hun ser rett å slett oppsvulmet (ødem) ikke noe pent, litt sånn hamster look🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 27. mars 2020 #5 Del Skrevet 27. mars 2020 Var ikke klar over at forvandlingen var såpass stor😅 Men husker hun datet en svensk plastikkirurg en tid, mulig det er han på bildet @Apocalypte la ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå