AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Om du var ekspert i et felt og sjefen befaler deg til å bruke tid på noe helt bortkastet, men han vet ikke det siden han har ikke peiling på dit felt. Sier du ifra eller bare gjør du det . Du får like mye betalt uansett. Sjefen respekterer ikke min ekspertise. Jeg bruker nå tid på noe helt meningsløst. Jeg vet at resultatet blir det samme, men sjefen ønsker seg et annet resultat. Han som betaler tenker jeg bare. Anonymkode: 8c595...092
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 Jeg ville selvfølgelig forsøkt å fortelle, men hvis det ikke finnes noe respekt å spore eller forståelse for budskapet ditt så kan du jo lene deg tilbake, gjøre jobben og tenke at du i hvert fall prøvde. Som du sier, det er jo han som betaler, hans tap - så lenge arbeidsplassen består da, til tross for hans arroganse. Anonymkode: a6063...bb3 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 Ja, jeg sier i fra Anonymkode: 120de...2af 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #4 Skrevet 26. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg sier i fra Anonymkode: 120de...2af Hvorfor? Han tror han vet bedre enn deg. Hvorfor ikke la han spyle penger i dass? Anonymkode: 8c595...092 1
Juniper Skrevet 26. mars 2020 #5 Skrevet 26. mars 2020 Jeg tenker at kortsiktig så gjør dut det du gjør nå. Leverer det han ber om, når han ikke vil høre på dine meninger. Langsiktig bør du se om du kan finne deg en annen jobb. Det er ødeleggende å være på et sted der du ikke blir respektert og din fagkunnskap blir ignorert og oversett. Finn en jobb der du blir satt pris på! 2
Påkrevd Skrevet 26. mars 2020 #6 Skrevet 26. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Han tror han vet bedre enn deg. Hvorfor ikke la han spyle penger i dass? Anonymkode: 8c595...092 Å se at bedriften man selv er ansatt i og har sitt levebrød fra spyle penger i dass helt unødvendig, det er en god idé, synes du?🤷♂️
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #7 Skrevet 26. mars 2020 2 minutter siden, Påkrevd said: Å se at bedriften man selv er ansatt i og har sitt levebrød fra spyle penger i dass helt unødvendig, det er en god idé, synes du?🤷♂️ Vel, i mitt tilfelle er jeg utleid fra min bedrift til en annen så jeg fakturerer dem. For min bedrift er det bare god stemning at jeg fakturerer mange timer. Anonymkode: 8c595...092
Påkrevd Skrevet 26. mars 2020 #8 Skrevet 26. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, i mitt tilfelle er jeg utleid fra min bedrift til en annen så jeg fakturerer dem. For min bedrift er det bare god stemning at jeg fakturerer mange timer. Anonymkode: 8c595...092 Det er da heller ikke din sjef som beordrer deg eller din arbeidsplass som taper penger, i og med at du er ansatt hos deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå