Gå til innhold

Hvor vil du bo (i Norge?)


Fremhevede innlegg

Skrevet

Bor i Oslo og kommer aldri til å flytte herfra.

Hvis vi flytter så blir det til andre kanten av Oslo (bor i Groruddalen nå) så kommer jeg nærmere min jobb og slipper en times resievei. Vinderen/Steinerud hadde vært perfekt, dessuten er det utrolig koselig der med store lekre villaer.

Men det blir vel bare med drømmen, med mindre vi vinner i Lotto. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Drømmestedet er akkurat her jeg bor nå :) . En liten bygde-kommune med 1200 innbyggere, landlig og masse fin natur. Alle kjenner alle og det syns jeg er kjempekoselig. Kommer nok ikke til å flytte på meg med det første :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...