Litz Skrevet 19. juni 2005 #21 Skrevet 19. juni 2005 Bor i Oslo og kommer aldri til å flytte herfra. Hvis vi flytter så blir det til andre kanten av Oslo (bor i Groruddalen nå) så kommer jeg nærmere min jobb og slipper en times resievei. Vinderen/Steinerud hadde vært perfekt, dessuten er det utrolig koselig der med store lekre villaer. Men det blir vel bare med drømmen, med mindre vi vinner i Lotto.
Gjest Spacegirl Skrevet 19. juni 2005 #22 Skrevet 19. juni 2005 Drømmestedet er akkurat her jeg bor nå . En liten bygde-kommune med 1200 innbyggere, landlig og masse fin natur. Alle kjenner alle og det syns jeg er kjempekoselig. Kommer nok ikke til å flytte på meg med det første
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå