Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest 0
Skrevet

Hei!

Noen som har vært i Romania?

Jeg vurderer å ta en restplass dit til uka. Har noen reist dit uspesifisert? ville dere anbefalt det?

Pam

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i Romania, riktignok ikke på "sydentur". Jeg elsket resten av landet, men kan betakke meg for kysten deres. Vi var mest i fjellområdene i Transsylvania. Etter å ha vært i hovedstaden reiste vi ut til kysten, til Constanta og Mamaia. Greit nok når man først var i landet og hadde lyst på litt sol og bad, men jeg ville aldri bestilt en hel strandferie på den rumenske svartehavskysten. Vi holdt ut i tre dager. I forhold til resten av landet var det dyrt, møkkete og dårlig valuta for pengene. Og dette kommer fra et menneske som tilbringer enhver ferie i Øst-Europa 8) Den bulgarske svartehavskysten er faktisk mye bedre, hvis du kan finne en plass der. Eller aller helst Kroatia, Montenegro eller Hellas.

Gjest Romania ja
Skrevet

Har vært i Transylvania og Bucuresti, min mor har vært i Mamaia. Jeg syntes landet var skittent, det var utrolig dårlig mat og lite å ta seg til unntatt å se på gamle øk og kjøpe keramikk.

Min mor var glad hun var hjemme igjen, de tømte det skitne vaskevannet ut vinduene uten å se seg for og kostet støvet innunder teppene.

Husker en gang jeg bestilte ostesnitzel med tilbehør til middag. Da fikk jeg en ost på størrelse med en 2/3 fyrstikkeske, panert og fritert, og et salatblad på størrelse med et kredittkort. Det var alt. Trenger jeg å si at jeg var sulten mens jeg var der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...