AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Sjefen følger ikke retningslinjer fra regjering om tiltak. Vi(jeg) har laget retningslinjer både for ansatte og kunder. vi skulle blant annet ikke ha folk der bare for å drikke og prate tull... sjefen ber de sette seg ned og tilbyr kaffe. mange ganger har gjestene bare gått forbi antibac og vaskemuligheter. jeg har snakket med han om og han sier det skal bli bedre Nå er d blitt enda strengere fra regjeringen og da ble vi enig om å ha døren låst og tlf.nr utenfor (eller jeg trodde det...) noen timer etter er det to stk der som ikke har noe der å gjøre og han igjen tilbyr kaffe til de... Da er det også litt folksomt der, vi er 5 + 2 "gjester". Jeg synes ikke noe om dette, mener at vi kan følge de tiltak som er anbefalt for å prøve hindre smitte.Jeg blir faktisk utsatt mer for smitte pga av han. Vi har alle forstått at det er hysteri og det må han få lov til. Men han burde likevel følge opp. og ikke utsette oss for større smitterisiko. Blir frustrert og vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå..... Noen som har forslag? ps. kan ikke ha hjemmekontor Anonymkode: c841e...41b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 Kanskje det vil hjelpe om alle ansatte går sammen om hva de skal si, og tar et alvorlig møte med sjefen? Det spiller ingen rolle hva vi synes om reglene. Vi må følge dem, slik at dagens situasjon ikke blir forlenget. Anonymkode: 0ae68...655
Johansdatter Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 Har tenkt på det men tror en synes det er greit, en blir skyr konflikt, de to andre liker også å holde seg i bakgrunnen. De gidder ikke det ubehaget og stemningen... også er det meg.... Du har helt rett, det spiller ingen rolle hva vi mener. Bare gjør det!! jeg kan ikke la dette fortsette og skal ta tak i det, vet ikke helt hvordan ennå... Tusen takk for råd
Anbefalte innlegg