Gå til innhold

Invitert meg hjem


JeanettF

Anbefalte innlegg

Det er en fyr jeg har ligget med etter en fest, som har holdt litt kontakt via sosiale medier. Han spurte plutselig om jeg ville komme på besøk en kveld, litt usikker tolket jeg dette som en «booty call». Jeg har takket ja og skal dit, men er fortsatt usikker på hva jeg bør forvente og hvordan en eventuell booty call egentlig foregår... har jeg tolket han rett? Og hvordan går jeg da frem når jeg kommer dit?

Endret av JeanettF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er for sex ja. Han setter sikkert på en film og begynner å kline og klå underveis, eventuelt serverer øl og håper du kaster deg over han. 

Anonymkode: a2ee0...b22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan det foregår?  Det kommer jo litt an på. Hvis du er forberedt på at det er bare sex, så slipper du i hvertfall å ha for mye forventninger. Er du åpen for mer, så lønner det seg å sette seg ned og avklare litt først. Kanskje han tvertimot er på utkikk etter kjæreste?  Ta med kondomer 😉

Anonymkode: 4ff5a...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil inn i kroppen din.

Du tar en stor risiko om du drar dit. Hvis han absolutt vil møtes, så møt han på et offentlig sted.

Anonymkode: f848c...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil inn i kroppen din.

Du tar en stor risiko om du drar dit. Hvis han absolutt vil møtes, så møt han på et offentlig sted.

Anonymkode: f848c...234

Sex på offentlig sted er i hvertfall risky😉

Anonymkode: 4ff5a...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Da har jeg tolket rett :) heheh nei sex på offentlig sted stor jeg verken jeg eller noen rundt meg ønsker 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan dere si ja og i hele tatt være åpen for muligheten til å treffe folk på en intim måte nå når alle utenom familier blir bedt om å ha flere meter mellom seg? Er dere ikke med på dugnad?

Anonymkode: 3b66f...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil inn i kroppen din.

Du tar en stor risiko om du drar dit. Hvis han absolutt vil møtes, så møt han på et offentlig sted.

Anonymkode: f848c...234

Du veit mange kvinner like sex sant? 

Anonymkode: a3b76...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...