Gå til innhold

Helgrillet lam/gris


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har servert helgrillet lam eller gris i bryllup? Hva hadde dere som tilbehør? Dere som ikke har erfaring med det, hva syntes dere? Vi skal ha låvebryllup sommer/høst neste år 🐑🐖

Anonymkode: d3489...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir herlig. Jeg har jobbet som kokk i flere år. Friskt salat eller stekte grønnsaker og poteter og forskjellige saus hadde passet perfekt. Gratulerer på forskudd :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjempegodt ut, og er noe ekstra ved det når det grilles. Har vært på en del større sammenkomster hvor hel gris har blitt grillet, og det blir noe for seg selv. Lam har jeg ikke vært borti, men regner med det blir mye av det samme, for min del i hvert fall, nam!

Høres moro ut med låvebryllup!

Anonymkode: b4368...f1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde synes det hadde vært groteskt og brutalt.

Anonymkode: 3c9de...91f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salat og poteter er vel greit nok til den type mat.

Anonymkode: 17811...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er fin bryllupsmat og passer perfekt til låvebrullup der man er mye ute. Men ville hatt grillstedet et stykke unna der gjester er og spiser, ihvertfall med mulighet å ikke måtte stå oppi det. Nettopp med tanke på de som syntes det blir for groteskt. Jeg er sånn kjip veggis selv og har ingenting i mot at andre spiser kjøtt, men hadde nok ikke satt pris på å ha stekt gris-lukt tett oppi. Vet om flere som kanskje hadde mista helt matlyst av det uten å være fanatisk dyreverner eller noe sånt. Også fint å tilby noe alrernativ sikkert :) Kan jo kjøre grilltema og grille noe annet også. 

Om vi skulle ha giftet oss om sommeren og satsa på fint vær hadde vi definitivt valgt grilling!

Anonymkode: 12ea0...ed7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...