Gå til innhold

Hvordan liker dere oralsex utført?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere i forhold, er dere fornøyd med partner sin suge og slikketeknikk? 
Har du noen tips og triks? 
Hvordan liker du det? 

Anonymkode: 79d56...899

Videoannonse
Annonse
Gjest Den tredje
Skrevet (endret)

Hmmm... vi hadde en periode hvor min partner ikke viste hva som var bra for meg og jeg henne. 

Vi løste det ved at jeg lot henne ta på meg når som helst. Hvor jeg måtte bare holde tilbake, hvor hun kunne bare vri å klemme osv... uten at det var ment «seksuelt» nødvendigvis. Vi pleide å diskutere litt på hvor jeg følte at det var sensitivt osv. 

Andre veien var det litt rarere. Siden hun blei fort tørr når det ikke var seksuell berøring, noe som gjorde det vanskelig å utforske henne på samme åpne måten. Dessuten var det ikke noe blod i klitten hennes osv... Så var vanskelig... Men jeg fikk lurt et spørsmål her og der, og har spurt litt etter sex etter at jeg prøvde noe nytt eller lignende. Men ikke mer enn at hun følte at det ble for mye sex prat. Jaja...

Endret av Den tredje
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vil dele? 

Skrevet

Jeg liker best å sitte på ansiktet hans når han slikker meg, da tar det ikke mange sekundene før jeg kommer. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Med lidenskap kanskje? 
jeg får lite ut av oralsex på meg selv (er kvinne) men dersom en mann tydelig viste at han ELSKET det og TRENGTE det, hadde jeg nok likt det mer. Føler menn bare gjør det fordi de må. Og siden jeg selv ikke liker å slikke fitter, har jeg full forståelse for at andre ikke liker det heller. 

Selv ELSKER jeg å suge kuk. Og hver mann jeg har vært med har digget at jeg gjorde det, men det er ingen som klarer å gi det samme tilbake til meg. 

Anonymkode: c67be...780

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker å suge min mann. Men er ikke så glad i at han går ned på meg. Men sånn forsiktig fingring og eksperimentering der nede pirrer ekstremt mye. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker at han suger på kjønnsleppene (de indre) og klitoris, og at han bruker mest mulig tunge

Anonymkode: 06c1e...cd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min bruker litt for spiss tunge. Skulle ønske tunga var litt mer myk og at han kysset og sugte litt mer. Men vil ikke såre han. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min bruker litt for spiss tunge. Skulle ønske tunga var litt mer myk og at han kysset og sugte litt mer. Men vil ikke såre han. 

Hvorfor skulle han blitt såret av det??

Anonymkode: b478c...fb8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle han blitt såret av det??

Siden han ikke kommer på det selv? At spiss tunge på klitten er litt mye. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden han ikke kommer på det selv? At spiss tunge på klitten er litt mye. 

Blir du såra hvis du hvis noen forteller deg noe du ikke har kommet på selv?? 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du såra hvis du hvis noen forteller deg noe du ikke har kommet på selv?? 

Hadde nok tenkt at han ikke hadde likt det jeg gjorde. 

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde nok tenkt at han ikke hadde likt det jeg gjorde. 

javel, virker som du ikke liker helt hva han gjør

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Hvordan liker dere oralsex utført?

Med munnen vil jeg si.

Anonymkode: 5d439...cb6

• Liker 2
Skrevet

Nå er ikke jeg i noe forhold da,men kan nå svare fordi. Det absolutt viktigste for meg når det gjelder oralsex er at man merker på han at han virkelig nyter og gi det,kan ha så god teknikk du vil men nyter du ikke å gi så hjelper ikke det. De beste gangene for meg er når man merker at han tenner veldig på det 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

K27 her. Jeg tenker at det viktigste er at partner faktisk liker å slikke (og viser det) og klarer å gjøre meg komfortabel. Bare da får jeg til å slappe av og nyte det. Positive kommentarer som handler om at han liker det og liker hvordan jeg ser ut er et pluss. Når det kommer til teknikk foretrekker jeg en nokså "myk" tunge som ikke kun fokuserer på tuppen av klitoris. Menn med spisse, harde tunger som tror at klitoris er en magisk knapp ender ofte opp med å feile. Overstimulering er ikke veien å gå, så en myk og våt tunge som både fokuserer på klitoris og området rundt er positivt. Det er deilig med litt veksling mellom å slikke mykt oppover og å "rotere" tungen forsiktig. Å kysse mykt innimellom er også et pluss. Og for ikke å glemme "teasing" på ulike måter - det er ekstra deilig når jeg ikke får alt med en gang, men må vente litt og det bygges opp en spenning og forventning om hva som kommer. 

Anonymkode: c1af5...b49

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Noen menn som vil svare på hvordan den perfekte sugingen er for deg?

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 26.3.2020 den 15.19, Mumsmums skrev:

Jeg liker best å sitte på ansiktet hans når han slikker meg, da tar det ikke mange sekundene før jeg kommer. 

Herrefred og mammamia og alt det der... så hærlig🤪 jeg elsker når noen rir ansiktet mitt, jo våtere jo hærligere. Jeg hjelper til med spytt og lager steinhard spiss lang tunge, da kan hun bare ri tunga og nesen min til krampa tar henne... hvis ikke hun får det så får iallefall jeg senestrekk i tunga😂 Det er bare så hærlig når hun skjelver og holder på å knuse hodet mitt med lårene sine❤️

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at han nyter det selvfølgelig, slik som flere har nevnt over her. Det er nummer en. 

Teknisk så liker jeg at han suger hardt på klitorisen og gjerne småbiter litt. En mann tok den på langs  i mellom tennene en gang og liksom gnisset tennene sine frem og tilbake slik gnisning er.. Så deilig har jeg nok aldri opplevd oralsex noen gang! 

Og så liker jeg at han bruker fingeren/ fingrene på og rundt innimellom. Litt forsiktig og ertende. Og det beste er hvis han drar huden litt forsiktig tilbake mens han sitter bak meg, væter fingeren sin i munnen først og begynner å rotere forsiktig, forsiktig med   veldig lett hånd på den da blottlagte knappen!!!!!  Åhhh!!! Og gjerne litt bestemt snakking. 😀😀

Anonymkode: 9a923...c9b

• Liker 1
Skrevet
På 28.3.2020 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Det er viktig å,si fra hvordan man liker det, jeg tror hab blir glad fir litt "rettledning"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...