Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det å ha slike tanker? 

Har kjærlighetssorg for tiden. 

Anonymkode: 2c329...6c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er det ikke så tung kjærlighetssorg når du bekymrer deg for ikke å møte en ny. Hadde det vært tungt hadde du absolutt ikke hatt lyst til å møte noen ny.

Anonymkode: efe4f...514

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg har flere ganger vært overbevist at jeg ikke treffer noen ny. Men det har jo skjedd. Isåfall så har jeg forelsket meg. Problemet er å finne en det faktisk passer med! 
Min erfaring har vært at dårlig selvfølelse ødelegger ekstremt. Den første følte jeg meg for dum og stygg for. 
Den andre var gift, så jeg ble ikke forelska på DEN måten. Visste det aldri kom til å bli noe. Stor aldersforskjell og jeg bare beundret på avstand.

Så var det en muslim og lang avstand. 

Får nøye meg med å være betatt av en karakter på film.....korona og, så får jo ikke møtt folk

Anonymkode: 8000b...183

Skrevet

Var bekymret for det tidligere, men er andre ting som bekymrer meg for tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig rare tanker å ha midt i en kjærlighetssorg. Er vel bortimot det siste man tenker når man har mistet sin kjære. Har kjærlighetssorg selv, og klarer ikke tanken på andre. Det er fullstendig fjernt.

Anonymkode: ee3f5...bb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle sørger på forskjellige måter. Jeg tenker at sånne tanker er veldig vanlig. Og at det handler om hva han har representert og frykten for å ikke finne det igjen. Betyr ikke at man ikke sørger. Men du finner det eller tilsvarende igjen. Og Corona går over. Alt blir bra igjen. 

Anonymkode: ae239...6a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler mye på det, men i praksis er det jo umulig å vite. Noen møter plutselig en ny, andre single i år og tiår.

Anonymkode: 5646a...305

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig rare tanker å ha midt i en kjærlighetssorg. Er vel bortimot det siste man tenker når man har mistet sin kjære. Har kjærlighetssorg selv, og klarer ikke tanken på andre. Det er fullstendig fjernt.

Anonymkode: ee3f5...bb9

Men etter ett år tenker man sånn når ingen kan leve opp til den du var så begeistret for😊

Anonymkode: a9d79...ecf

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig å tenke sånn, både være redd for å ikke finne noen ny, og tenke at man ikke VIL finne noen ny. Det er en del av sorgen. Det går over, og du kommer til å finne en ny.😉

Anonymkode: fbfbf...b17

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...