DLmannen Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 (endret) I mange år har jeg følt at noe ved meg har vært annerledes, men ikke før de siste månedene har jeg hatt tid til å tenkt på det. Jeg er en helt normal mann, med en normal familie, normale venner, lite spennende jobb i et mannsdominert yrke og ellers et ganske kjedelig liv. Jeg har alltid vært maskulin, og drevet med typiske maskuline hobbyer. Tankene jeg har i hodet er derimot ikke maskuline. Kort sagt så ønsker jeg å være kvinne. Jeg fantaserer om å kle meg som kvinne, leve som kvinne og ha sex som kvinne. Selv om jeg ikke tenner på menn eller har noe ønske om å være i et forhold med en mann. Jeg har egentlig ikke noen spørsmål, og jeg vet ikke selv hvorfor jeg skriver dette. Jeg måtte bare skrive det en plass, og kjenne litt på følelsen av å ha fortalt det til noen. Tips, råd, tanker og alt annet enn spydighet er hjertelig velkomment. Endret 25. mars 2020 av DLmannen
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Så vondt for deg da! Har du kone og barn? For det vil komplisere ting veldig hvis du velger den veien. Men det finnes jo lukkede miljøer der du kan "eksperimentere" litt for å se om dette er noe som da vil føles rett eller ikke. Anonymkode: e6f83...e58
Gjest Alterego666 Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 9 minutter siden, DLmannen skrev: Tankene jeg har i hodet er derimot ikke maskuline. Kort sagt så ønsker jeg å være kvinne. Veldig vanskelig situasjon, du har all min sympati. Er dette nye tanker? Vil familien din forstå og akseptere deg?
DLmannen Skrevet 25. mars 2020 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så vondt for deg da! Har du kone og barn? For det vil komplisere ting veldig hvis du velger den veien. Men det finnes jo lukkede miljøer der du kan "eksperimentere" litt for å se om dette er noe som da vil føles rett eller ikke. Anonymkode: e6f83...e58 Jeg er ikke gift heldigvis. Jeg har et barn, men ikke i samme by dessverre. Mor til barnet er ikke helt god, så jeg får ikke truffet barnet mer enn en til maks to ganger per år. Hvilke lukkede miljøer tenker du på? Det vil jeg gjerne høre mer om
DLmannen Skrevet 25. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2020 5 minutter siden, Alterego666 skrev: Veldig vanskelig situasjon, du har all min sympati. Er dette nye tanker? Vil familien din forstå og akseptere deg? Ja, mildt sagt en trasig situasjon. Og takk for sympati. Det er tanker som har kommet og gått litt, men de har ikke vært så sterke som nå. Familien tror jeg ville ha forstått dersom jeg hadde tatt grep. De er heldigvis verdens beste folk. Venner, kjente og ikke minst kolleger er det verre med tror jeg..
Gjest Alterego666 Skrevet 25. mars 2020 #6 Skrevet 25. mars 2020 37 minutter siden, DLmannen skrev: Ja, mildt sagt en trasig situasjon. Og takk for sympati. Det er tanker som har kommet og gått litt, men de har ikke vært så sterke som nå. Familien tror jeg ville ha forstått dersom jeg hadde tatt grep. De er heldigvis verdens beste folk. Venner, kjente og ikke minst kolleger er det verre med tror jeg.. Familien er jo de viktigste. For andre blir det -generelt sett- litt styrete og uvant for alle involverte, men det er utrolig hva man kan venne seg til.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #7 Skrevet 25. mars 2020 Espen Benestad har vel tips. Prøv litt ut og vær åpen til kona om at du føler for dette. Anonymkode: 22803...cec
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #8 Skrevet 25. mars 2020 Du er sikkert en lesbisk kvinne fanget i en mannekropp. ...eller ikke. Jeg synes denne trenden med "feil kjønn" er helt håpløs! Jeg tror det er mange andre ting du kan gjøre med livet ditt for å få det bedre, istedenfor å ta silikonpuooer og bruke stringtruse. Hva med å få mer kontakt med barnet ditt? Skaffe deg en kjæreste? Reise rundt og oppleve verden? Lese noen spennende bøker om filosofi? Hoppe i fallskjerm? Få deg en hund? Gå til psykolog? Bytte yrke? Jeg synes absolutt du burde prøve noen av tingene over før du begynner å gå ned den veien der. Anonymkode: 6e460...6dc
DLmannen Skrevet 25. mars 2020 Forfatter #9 Skrevet 25. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er sikkert en lesbisk kvinne fanget i en mannekropp. ...eller ikke. Jeg synes denne trenden med "feil kjønn" er helt håpløs! Jeg tror det er mange andre ting du kan gjøre med livet ditt for å få det bedre, istedenfor å ta silikonpuooer og bruke stringtruse. Hva med å få mer kontakt med barnet ditt? Skaffe deg en kjæreste? Reise rundt og oppleve verden? Lese noen spennende bøker om filosofi? Hoppe i fallskjerm? Få deg en hund? Gå til psykolog? Bytte yrke? Jeg synes absolutt du burde prøve noen av tingene over før du begynner å gå ned den veien der. Anonymkode: 6e460...6dc Lesbisk kvinne i mannekropp. Den likte jeg! Ja, feil kjønn er dessverre ganske håpløst. Å føle en ting, men være noe annet er ganske frustrerende. Vedr. de praktiske tingene i livet mitt så ble barnet mitt tatt mot min vilje (ikke barnevern eller noe sånt), og situasjonen med barnets mor var ikke noe verken advokat eller dommer kunne hjelpe meg med. Her er det en del ting jeg helst ikke vil inn i detalj på, men tro meg; jeg har prøvd. Jeg har faktisk en kjæreste, og hun er helt suveren på alle måter. Jeg kan dessverre ikke reise, leser en god del allerede, er redd for høyder, har hatt hund, går til psykolog, eier og driver bedrift så jeg kan liksom ikke bare gå derfra heller. Kjempefine tanker du har, og det takker jeg for! Jeg tenker ikke å gå ned noen vei, men heller det å lufte tankene litt for å kjenne litt på hvordan det føles å "få det ut" om du skjønner. Bare det at noen svarer med sine tanker hjelper en god del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå