AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Jeg er på jakt etter nye «AirPods» i en eller annen form og lurer på om noen har erfaring. De skal brukes til musikk, handsfree og diverse. Jeg har iPhone så de må kunne kommunisere med denne. Ser Apple sine er ganske dyre og får veldig god kritikk, er de verdt pengene eller får man like gode til halvparten av prisen? Er ute etter erfaring fra dere som faktisk har testet og ikke dere som leser «Apple» og får et innfall om å spy ut masse dritt 😉 Anonymkode: 1528e...b4a
Amber Everglow Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Jeg har AirPods og synes de fungerer helt supert! Har ikke prøvd noen lignende av annet merke, men synes AirPods er fantastiske i og med at de naturlig nok kommuniserer problemfritt med iPhone. De lader veldig fort og du trenger ikke lade de ofte heller. Beklager at jeg virker som den Apple-fanatikeren her nå, men synes de absolutt er verdt prisen! 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 4 minutter siden, Amber Everglow skrev: Jeg har AirPods og synes de fungerer helt supert! Har ikke prøvd noen lignende av annet merke, men synes AirPods er fantastiske i og med at de naturlig nok kommuniserer problemfritt med iPhone. De lader veldig fort og du trenger ikke lade de ofte heller. Beklager at jeg virker som den Apple-fanatikeren her nå, men synes de absolutt er verdt prisen! Tusen takk Hvilken av dem er det du har? Jeg syntes generelt at de er dyre alle sammen, så dumt å kjøpe noen mye dårligere for å spare noen få hundrelapper 🤔 Anonymkode: 1528e...b4a
Amber Everglow Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk Hvilken av dem er det du har? Jeg syntes generelt at de er dyre alle sammen, så dumt å kjøpe noen mye dårligere for å spare noen få hundrelapper 🤔 Anonymkode: 1528e...b4a Jeg har den eldste utgaven. Begynner bli noen år siden jeg kjøpte de, men de fungerer supert fremdeles.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 12 minutter siden, Amber Everglow skrev: Jeg har den eldste utgaven. Begynner bli noen år siden jeg kjøpte de, men de fungerer supert fremdeles. Tusen takk Jeg tenkte event på gen 2. uten trådløs lading. Jeg klarer jo å lade alt annet med kabel, så bør jo klare disse også Og Pro syntes jeg blir for dyre... Anonymkode: 1528e...b4a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #6 Skrevet 26. mars 2020 Jeg kan iallefall ikke anbefale billig "airpods". Kjøpte ett par fra wish, funker som fjell, 4 timer pr øretelefon så flott batterikapasitet, men bittelitt dårlig lyd. Kjøpt to forskjellige typer fra teknikkdeler.no rundt 400-500 kr klassen, og begge sluttet å fungere etter rundt en mnd med lett bruk. Niesen min har 1.gen earbudsene fra Samsung (som forøvrig har bedre batterilevetid enn airpods) som funker knirkefritt og de er det kjempefin lyd på. Jeg kommer til å velge 2.gen airpods eller urbanista sine til 800,- kun fordi jeg ikke takler å gå med sånne gummidotter i ørene. Ellers hadde jeg valgt Samsung sine earbuds. Anonymkode: 78b7a...1d2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #7 Skrevet 26. mars 2020 Du får det du betaler for har jeg inntrykk av, med unntak av apple, hvor du betaler litt ekstra pga. logoen. Jeg anbefaler å lese noen tester, tek.no og lignende sider har stadig vekk testet slike ting, og sammenligner produkter. Jeg har sluttet med "pods" selv, og heller gått over til headsett som Bose QC II, det er mer skånsomt for ørene synes jeg, kan ha det på i lenger tid. Guttungen elsker airpodsene sine, tror de er første generasjon. Anonymkode: 576a3...6b0
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #8 Skrevet 26. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kommer til å velge 2.gen airpods eller urbanista sine til 800,- Har ikke prøvd urbanista sine pods, men synes generelt alt jeg har hatt fra det merket er dårlige greier. Jeg ville vært litt varsom før jeg kjøpte pods fra dem. Anonymkode: 576a3...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #9 Skrevet 26. mars 2020 Jeg har også airpods, den første utgaven. Er kjempe fornøyd! Har hatt dem i noen år nå, og de funker fortsatt veldig bra, de er som nye. God lyd og batteriet varer leeenge. Eneste "problemet" er hvis man skal trene med de. Hvis jeg blir veldig svett synes jeg at de kan gli litt ut av ørene (hehe æsj 😅), og hvis man samtidig skal sprette rundt, synes jeg ikke at de sitter så godt. Men de funker supert til alt annet bruk 😄 Anonymkode: 14b42...7ba
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #10 Skrevet 26. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg har også airpods, den første utgaven. Er kjempe fornøyd! Har hatt dem i noen år nå, og de funker fortsatt veldig bra, de er som nye. God lyd og batteriet varer leeenge. Eneste "problemet" er hvis man skal trene med de. Hvis jeg blir veldig svett synes jeg at de kan gli litt ut av ørene (hehe æsj 😅), og hvis man samtidig skal sprette rundt, synes jeg ikke at de sitter så godt. Men de funker supert til alt annet bruk 😄 Anonymkode: 14b42...7ba AirPods fra Apple* 🙊 Anonymkode: 14b42...7ba
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #11 Skrevet 26. mars 2020 Tusen takk for gode tilbakemeldinger alle sammen Jeg har headset og er veldig fornøyd, men i hobbyen min bruker jeg en del hjelm og da blir det litt vanskelig. Ledningen på de ordinære «podsa» blir så i veien.... Da blir det nok noen sånne etterhvert TS Anonymkode: 1528e...b4a 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #12 Skrevet 26. mars 2020 Jeg har både airpod pro. Bose trådløs (tilsvarende airpods i størrelse). Og sony støydempende headset. Må si airpod er en favoritt (med mindre jeg behøver støydempingen fra sony). Batteriet varer lenge. De kobler seg automatisk opp - har aldri opplevd tekniske problemer. Lyden er fantastisk. De er så lette, og behagelige i designet, at du ikke merker dem - føles som om lyden er i hodet ditt. Rekkevidden er fantastisk. Der hvor sony faller ut om jeg beveger meg 5-10 meter unna telefonen, kan jeg bevege meg ca 20 meter unna telefonen med airpods. Anonymkode: 94814...286
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #13 Skrevet 26. mars 2020 Jeg har 1.generasjon AirPods og mannen har 2.generasjon. Vi er begge kjempefornøyde! Enkle, små, hendige, god batteritid, god lyd, støykanselleringen i mannen sine fungerer overraskende godt. Har bare positivt å si om AirPods. Anonymkode: 68e29...4b7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #14 Skrevet 26. mars 2020 Jeg har 2. generasjon uten trådløs lading. Vurderte trådløs lading siden jeg har en iPhone med mulighet for det, men gadd ikke betale en 500-lapp ekstra for å slippe å plugge i en ladekabel i etuiet. Er veldig fornøyd. De sitter godt i ørene mine, lyden er god og de har god batteritid, både selve airpodsene og etuiet. Anonymkode: fad36...6d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå