Gå til innhold

Legger du igjen penger i din hyttekommune?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du hytteeier i en hyttekommune. Gi et ca. tall på hvor mye penger du legger igjen i din hyttekommune på et år. All handel/alle utgifter. Bidrar du med noe annet i kommunen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det mitt hjemsted, der jeg vokste opp, og der familien min bor - så ja.

Anonymkode: aabd1...0e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svært lite. Pleier å handle før vi drar. 

Anonymkode: 77136...2c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i en hyttekommune så ja, legger så klart penger igjen der.

Anonymkode: 9ea74...508

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke å regne ut, men det er mye (spesielt skatt). Handler også alle varene mine i samme kommune, mange butikker hadde nok gått konkurs uten hytteeierne. 

Jeg vil legge til at til tross for jeg legger igjen mye penger i den aktuelle hyttekommunen så forstår jeg og respekterer forbudet mot å være på hytta nå i disse tider. Kommunen har kun en eneste ambulanse for et par tusen faste innbyggere. Skal alle være på hyttene sine samtidig og folk blir kritisk syke er det ikke nok kapasitet. 

Anonymkode: ed2ed...a34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er fryktelig lite, men så er det også 500 mil til min hytte, én vei, så jeg er ikke der så veldig ofte. Er vel 3 år siden sist.

Anonymkode: 5832b...46d

AnonymBruker
Skrevet

Handler der og det gjør de andre i familien også. Litt fordi matbutikken der er stor og bra. Så blir det skiller, spise ute en gang i blant. Is. Osv. 50000 sikkert. Pluss selvsagt driftsutgiftene til hytta. Og andre familiemedlemmer som bruker den gjør sikkert ca det samme. Vi er 4 underfamilier. 

Hyttefolket bruker penger i hyttekommune, og særlig i skianleggene. 

Anonymkode: 690c2...1f6

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hytte på kjekt skisted i Norge. Årskort på hele familien, Afterski, mat og driftskostnader på hytten. Sikkert mellom 100-150 i året.

Derimot positiv til hytteforbudet

Anonymkode: c85a4...28a

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt bruker jeg penger når jeg er der.  Hva trodde du? At jeg satt og tygde bark og gress?

Hvor mye hverken vet jeg eller har du noe med.. 

• Opprett ny...