AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Del Skrevet 25. mars 2020 Kjøpte meg nettopp mobilholder med magnet, står at jeg skal sette magneten på innsiden av dekselet til mobilen, trodde alle nye mobiler var sånn at man ikke kan ta av dekselet (da tenker jeg orginal dekselet) føler meg litt dum her, men hvordan funker det egentlig? Anonymkode: 9d64f...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 25. mars 2020 #2 Del Skrevet 25. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte meg nettopp mobilholder med magnet, står at jeg skal sette magneten på innsiden av dekselet til mobilen, trodde alle nye mobiler var sånn at man ikke kan ta av dekselet (da tenker jeg orginal dekselet) føler meg litt dum her, men hvordan funker det egentlig? Anonymkode: 9d64f...953 Tuller du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 25. mars 2020 #3 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) 3 minutter siden, poli10 skrev: Tuller du nå? haha, nei skulle ønske jeg gjorde det!😂 Men jeg så en youtube video og der sier de at man må feste den ene delen utpå orginal dekselet eller inni beskyttelses dekselet som jeg mistenkte. Er jo ikke noe fint å ha en svær klistergreie bakpå mobilen da, så får kjøpe meg et beskyttelses deksel i tillegg og ha det festet der isteden. Endret 25. mars 2020 av lille_fiol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå