Gå til innhold

Er alle menn dominerende i senga?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere truffet på menn som liker best at dama tar styringa når det kommer til sex eller liker alle menn å ha kontroll?

Anonymkode: 8f8c0...763

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Er alle menn dominerende i senga?

Svar: Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe... Langt fra alle er dominerende, finnes massevis av klønete trebukker. Hvor gammel er du egentlig ?

Anonymkode: acb5a...94c

AnonymBruker
Skrevet

Min eks nei

min mann ja, hooot

Anonymkode: eac7b...243

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

min mann ja, hooot

Anonymkode: eac7b...243

Er din mann en ugle? 

owl_hoot.gif

Anonymkode: fa4c2...ed5

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt mange menn som foretrekker å ikke være dominerende. Flere av de har uttalt at de i tidligere forhold har prøvd å være dominerende fordi det forventes av dem. 

Anonymkode: b432f...1f6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare vært borti dominante. 

Anonymkode: 79e91...eed

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe... Langt fra alle er dominerende, finnes massevis av klønete trebukker. Hvor gammel er du egentlig ?

Anonymkode: acb5a...94c

Er motsetningen til dominant klønete?

Er alle kvinner som ikke er dominante i senga klønete?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes submissive menn, det finnes switch men (Som liker både å være dom og sub), og det finnes vaniljemenn.

Så nei, ikke alle menn er dominante. 

Anonymkode: 956d9...808

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som ikke er dominerende. Uten at de da er vaniljemenn eller kløner. De liker bare at det er 50-50 og at kona gjerne kommer med ideer som selv de nok er med på men uten å "ta styringen" eller pushe grenser. 

Anonymkode: 96859...6f8

• Liker 1
Skrevet

Kunsten er jo å lytte og tilpasse seg for de man ligger med, så er jo problemet løst, enten du er dominat eller sub

De fleste peiser vel bare på eller ikke prater om det... da får de jo sex som de ikke ville ha😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Definer dominant. Det virker som om ordet får folk til automatisk å tenkte bdsm. Det trenger det jo ikke være, å dominere betyr vanligvis å være den som tar kontroll. 

Anonymkode: 4b8fa...7be

AnonymBruker
Skrevet

Det er da forskjell på det? Jeg har vært sammen med et par damer som har elsket å være dominerende i senga. Jeg er dame selv, men vil tro at det er det samme blant heterofile. 

Anonymkode: 18b44...41c

Skrevet

Må det være en jævla teaterforestilling om makt?

Det er jeg som styrer mest, men det er nok fordi hun synes det er behagelig å ikke gjøre så mye. Helt greit for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Definer dominant. Det virker som om ordet får folk til automatisk å tenkte bdsm. Det trenger det jo ikke være, å dominere betyr vanligvis å være den som tar kontroll. 

D i BDSM er dominans.. Så det å ta kontroll

Jeg lurer veldig på om folk faktisk tror man må drive med ALLE bokstavene, for å drive med BDSM.

Dominans, er en form for BDSM. Så driver du med dominans, driver du med en form for BDSM. 
Ingenting skummelt med det. 

Skrevet

Nei.....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært borti menn som bare ligger der. Av den typen som ikke engang vet hvor de skal gjøre av hendene sine mens de ligger der på ryggen og lar deg gjøre all jobben. Foretrekker at det er litt bevegelse fra begge kanter. Har ikke noe imot å ri. Siste mannen jeg red var perfekt, masse futt, og BEGGE ble svette.

Anonymkode: 71ab7...b04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

D i BDSM er dominans.. Så det å ta kontroll

Jeg lurer veldig på om folk faktisk tror man må drive med ALLE bokstavene, for å drive med BDSM.

Dominans, er en form for BDSM. Så driver du med dominans, driver du med en form for BDSM. 
Ingenting skummelt med det. 

Man kan ta kontroll på mange forskjellige plan, dvs være dominerende, uten at det er snakk om bdsm. Det er imidlertid satt et begrep på alt innen bdsm, noe det knapt finnes innen sk vaniljesex. Det betyr ikke at ikke en kan være den dominerende der også. 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ta kontroll på mange forskjellige plan, dvs være dominerende, uten at det er snakk om bdsm. Det er imidlertid satt et begrep på alt innen bdsm, noe det knapt finnes innen sk vaniljesex. Det betyr ikke at ikke en kan være den dominerende der også. 

Og om du er dominerer noen, altså er dominant, så bedriver du med noe innenfor BDSM. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært borti menn som bare ligger der. Av den typen som ikke engang vet hvor de skal gjøre av hendene sine mens de ligger der på ryggen og lar deg gjøre all jobben. Foretrekker at det er litt bevegelse fra begge kanter. Har ikke noe imot å ri. Siste mannen jeg red var perfekt, masse futt, og BEGGE ble svette.

Anonymkode: 71ab7...b04

Jeg også, men slike menn er vel oftest late, og sub er det ikke rett å kalle dem, når kvinnen er den som må jobbe og slite for deres tilfredsstillelse. 

Anonymkode: d852b...4ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...