AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Hei alle sammen. Jeg er en kvinne på 78 som har vært lykkelig gift med min mann på 81 i 54 år. Vi har levd og lever fortsatt ett lykkelig aktivt liv, også sexuelt. Vi har samleie 2-3 ganger i uken og noen ganger oftere. Kan i perioder da spesielt om sommeren med lite tekstiler på kroppen ha samleie flere ganger om dagen. Riktignok har alderen satt sine spor og vi kan følgelig ikke utføre alle stillinger men vi har da en fortreffelig deilig stund likevel. Jeg har i flere diskusjoner opplevd at folk himler med øynene og stille spørsmål om Hvordan vi i såpass satt alder fremdeles kan holde på sånn. Jeg har også fått direkte spørsmål om vi fremdeles får orgasme. Er det virkelig sånn at sexuelt samvær er forbeholdt den yngre garde ??? Anonymkode: 175ff...c43 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Det må da være drømmen å være seksuelt aktiv i godt voksen alder! Jeg vil tro de bare er missunnelige. Anonymkode: 194c5...7f2 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 M52 her. Fantastisk godt å høre om sånt. Det finnes sikkert mange single i den alderen der, som er seksuelle av seg, men det er vel desverre slik at jo høyere alder, jo større sjanse for at den ene i paret har mistet lysten eller evnen. Og det er nok ikke mange i kategorien 70+ som bryter ut av forholdet, for å realisere seg selv seksuelt. Håper dere kan fortsette sånn i lang tid fremover, og la dem himle med øynene! Anonymkode: 131b6...ccc 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må da være drømmen å være seksuelt aktiv i godt voksen alder! Jeg vil tro de bare er missunnelige. Anonymkode: 194c5...7f2 Takk for ett oppløftende svar. Får vi flere slike svar begynner vi å få troen tilbake på at vi er helt normal. Anonymkode: 175ff...c43 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: M52 her. Fantastisk godt å høre om sånt. Det finnes sikkert mange single i den alderen der, som er seksuelle av seg, men det er vel desverre slik at jo høyere alder, jo større sjanse for at den ene i paret har mistet lysten eller evnen. Og det er nok ikke mange i kategorien 70+ som bryter ut av forholdet, for å realisere seg selv seksuelt. Håper dere kan fortsette sånn i lang tid fremover, og la dem himle med øynene! Anonymkode: 131b6...ccc Hjertelig takk for fine ord. Klart evnen kan spille en rolle og selvfølgelig er han ikke like viril som før men vi får det da til om enn på en litt annen måte enn før.Virkelig koselig at det finnes mennesker med sunn moral fremdeles. Anonymkode: 175ff...c43 2
Skogshuldra Skrevet 25. mars 2020 #6 Skrevet 25. mars 2020 Lenge siden jeg har lest noe såå herlig/deilig! Og jeg håper virkelig mannen min og jeg klarer å holde gløden i ekteskapet vårt, slik at vi også kan ha det slik når vi "kommer opp i åra". La folk himle med øya så mye de vil - Heldige er dere 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #7 Skrevet 25. mars 2020 5 minutter siden, Skogshuldra skrev: Lenge siden jeg har lest noe såå herlig/deilig! Og jeg håper virkelig mannen min og jeg klarer å holde gløden i ekteskapet vårt, slik at vi også kan ha det slik når vi "kommer opp i åra". La folk himle med øya så mye de vil - Heldige er dere Tusen hjertelig takk for varme ord. Selv om vi kan se skrøpelig ut på mange måter har vi da fremdeles intense følelser. Håper og tror at du og din kjære kan holde på i årevis. Anonymkode: 175ff...c43 2
Gjest Alterego666 Skrevet 25. mars 2020 #8 Skrevet 25. mars 2020 Jeg er selv M52, og begynner å føle meg så fri at jeg endelig får ut mitt erotiske potensiale sammen med min elskede. Å komme dit jeg nå er for så å miste det pga alder, manglende seksuell kompabilitet eller sosiale konvensjoner ville vært en stor sorg for meg. Jeg gleder meg til å være i TS’ situasjon og misunner dere. Det er en stor prestasjon å opprettholde den seksuelle gløden gjennom så mange år. Dere fortjener en parade gjennom byens hovedgate med fullt hornorkester! Jeg håper dere fremdeles kan nyte hverandre i mange år framover!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå