AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Sitter i karantene sammen med hybelkompisen min etter hjemkomst fra Spania. I går falt vi for fristelsen til å ha sex siden begge våre kjærester ikke er i karantene og derfor ikke kan besøke oss. Han var så uheldig å sprute inni meg og nå sliter jeg med å komme meg på apoteket for å få tak i angrepille. Kan jo liksom ikke ringe en venninne og si at jeg har vært utro og trenger en pille heller da.....noe ideer til hva jeg kan gjøre ??? Anonymkode: e6fd0...172
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Det finnes apoteker som leverer hjem. Men mulig det er for sent nå, aner ikke hvor fort du må ta den. Anonymkode: 5fa27...292
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes apoteker som leverer hjem. Men mulig det er for sent nå, aner ikke hvor fort du må ta den. Anonymkode: 5fa27...292 takk, da får jeg ringe rundt da. Skal visstnok taes snarest men før 48 timer så går nok bra. Ellers får jeg bare krysse fingrene for at jeg fikk skyllt ut alt,hahaha Anonymkode: e6fd0...172
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 Du har lov til å dra på apotek og matbutikk om det er nødvendig, selv om du er i karantene. du må bare holde avstand Anonymkode: 80473...669 3
Mezzosoprena Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Sitter i karantene sammen med hybelkompisen min etter hjemkomst fra Spania. I går falt vi for fristelsen til å ha sex siden begge våre kjærester ikke er i karantene og derfor ikke kan besøke oss. Han var så uheldig å sprute inni meg og nå sliter jeg med å komme meg på apoteket for å få tak i angrepille. Kan jo liksom ikke ringe en venninne og si at jeg har vært utro og trenger en pille heller da.....noe ideer til hva jeg kan gjøre ??? Anonymkode: e6fd0...172 Du skulle vel ha tenkt litt tidligere da, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #6 Skrevet 25. mars 2020 Æsj nå ble jeg kvalm🤮 håper dette er en trolletråd. Fy flate for et dårlig menneske du er Anonymkode: de1e0...b3f
Gjest Skrevet 26. mars 2020 #7 Skrevet 26. mars 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg