Ingebjørg Skrevet 24. mars 2020 #1 Del Skrevet 24. mars 2020 Hei Jeg er alene med en baby, så må komme igang med litt hjemmetrening 😊 Har gjort litt yoga, og liker det, så trenger en matte. Har du tips til hvilken jeg bør kjøpe, evt ikke bør kjøpe? Av matter jeg har prøvd på ulike steder (men ikke vet hva heter) har jeg bl a slitt med at matta sklir når jeg står i stillinger som krigeren, eller at det gjør vondt på knær eller hoftekule fordi matta er for tynn/hard. Jeg er høy og velbygd, så det blir noen kilo som presser ned i matta 😉 Blir glad for alle erfaringer! Fordel om den funker til litt styrketrening også, men det gjør vel de fleste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Del Skrevet 24. mars 2020 Jeg bruker en reebok-matte jeg kjøpte på XXL (tror jeg), var rimelig, men den gjør jobben. Før det hadde jeg noe ræl jeg kjøpte på Jula, og den jeg har nå er vesentlig bedre - både mer behagelig, og enklere å håndtere. Ikke like rigid. Anonymkode: 84749...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Del Skrevet 26. mars 2020 Hvilken prislapp tenker du ca? Anonymkode: 16589...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 27. mars 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 27. mars 2020 Når jeg først kjøper, så kjøper jeg gjerne noe skikkelig. Opp mot 1000, kanskje, om det er verdt det 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Del Skrevet 27. mars 2020 Kjøp fra noen som driver med det for eksempel nettsiden til Run and Relax. De har gode yogaprodukter, matten min er fantastisk. Myk, sklir ikke og fantastisk kvalitet. Anonymkode: dc11c...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå