Gå til innhold

Virker ikke som om han bryr seg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

(Man vet datingen går litt på halv tolv når man må skrive her 🙈)

For noen uker siden hadde jeg en avtale med en fyr jeg har møtt et par ganger. Det hadde fra da vært trivelig, men ganske tidlig i forløpet. Han har tatt initiativ til alle 4 møtene. Men jeg måtte avlyse daten fordi jeg forstuet armen. Jeg beklaget ovenfor han, han sa det gikk fint og foreslo og møtes et annet tidspunkt. Men jeg hadde kanskje hatt lyst til at han ville spørre om hvordan det gikk og om det var noe han kunne gjøre for meg, så jeg ble egentlig litt i tvil.. vet menn fungerer slik at dersom de virkelig liker deg, vet de det tidlig og ting vil ikke være så usikkert. 

Vet det er veldig tidlig og at jeg kanskje ikke kan forvente så mye, men ble faktisk litt skuffet over at han ikke en gang spurte om hvordan det gikk.. men hva tenker dere andre? Overdriver jeg? Nå har vi ikke møttes igjen pga tilstandene, men vurderer muligens å trekke meg..

Anonymkode: 2728d...e58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har forstuet en arm,hvorfor avlyse daten? Hadde nesten tenkt du fant opp en tynn unnskylding jeg da. 

Anonymkode: a61f7...343

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du virker veldig lite interessert selv ...forstuet armen.......

Anonymkode: fcc97...422

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har forstuet en arm,hvorfor avlyse daten? Hadde nesten tenkt du fant opp en tynn unnskylding jeg da. 

Jeg har en sykdom som gjør at jeg svært lett får sterke, sterke smerter. 😕 Så det var dessverre veldig uutholdelig å gjennomføre den dagen. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dere har rett.. jeg vet ikke. Jeg er veldig passiv og på forrige date virket det som om han ville ha nærkontakt, men jeg trakk meg unna. Takk for et annet perspektiv på ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...