AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Er det noen som kjenner til om man velge sine interessefelt på youtube ? Jeg har googlet en del og klarer ikke helt å finne svaret. Hvis jeg går inn på "på vei opp" står det tre kategorier øverst: Musikk, film og gaming. Jeg vet ikke om dette er noe youtube har valgt for meg fordi jeg har vært mye inne på sånt før eller om det er noe jeg en gang i tiden valgte. Uansett passer det meg dårlig. Det jeg ser aller mest på og som jeg kunne ønske å få opp mer av er trening. Anonymkode: f51a0...e49
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Bare se masse treningsvideoer, så blir det automatisk anbefalt til deg. Anonymkode: 36bb9...8ea 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare se masse treningsvideoer, så blir det automatisk anbefalt til deg. Anonymkode: 36bb9...8ea Joda jeg gjør det allerede, og det kommer opp ulike forslag til videoer på forsiden. Men som sagt, når jeg trykker på "på vei opp", så kommer det tre helt andre forslag til meg. Jeg forstår ikke hvor de kommer fra og om det er mulig å bytte selv. Anonymkode: f51a0...e49
noragrets Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 Det er de samme kategoriene jeg har, så vil tro de er felles for alle. Men om du ikke trykker på noen av de, så vil videoene som kommer opp være blant de mest populære den siste tiden, uavhengig av tema. Så videoen "på vei opp" er med andre ord ikke rettet mot dine interesser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå