Gå til innhold

Gledet meg til å se Rednecks til kreta i går...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vært reklame i 3 uker på tv`n om at redneck til syden (kreta) skulle starte 23. mars. Stod til og med i programbladet at første episode handlet om Hilde og Daniel som er på sunn sydentur. Men at det går skeis allerede første dag på kreta.

Erik Røv skulle ha med sine foreldre til kreta. Gledet meg som en unge til nye episoder. Så sender dem reprise fra når redneck var på gran Canaria!! Ble så skuffet at jeg slo over på Jan Thomas finner drømmeprinsen.

 

Anonymkode: dd397...354

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har skrevet på fb at serien er utsatt til høsten. Uten forklaring på hvorfor men at det var glipp at det har blitt sendt reklamer på TV 

 

Anonymkode: 4429a...f5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at de er på Kreta i år😃 Skal følge med jeg også 😃😃

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og skulle se etter ørten trailere. Også var det reprise. Gledet meg til å se han kiropraktorhealeren, han er knas 😀

Anonymkode: 1cc75...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 24.3.2020 den 17.00, AnonymBruker skrev:

Det har vært reklame i 3 uker på tv`n om at redneck til syden (kreta) skulle starte 23. mars. Stod til og med i programbladet at første episode handlet om Hilde og Daniel som er på sunn sydentur. Men at det går skeis allerede første dag på kreta.

Erik Røv skulle ha med sine foreldre til kreta. Gledet meg som en unge til nye episoder. Så sender dem reprise fra når redneck var på gran Canaria!! Ble så skuffet at jeg slo over på Jan Thomas finner drømmeprinsen.

 

Anonymkode: dd397...354

 

Anonymkode: 440da...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for feilposting, spekulasjoner og nedsettende innlegg, og svar til dette. 

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å røpe for mye kan man si at det er en veldig alvorlig grunn til at programmet er utsatt, og med tanke på lignende hendelser fra tidligere er det faktisk rart at de for lov å fortsette.

Forstår bedre og bedre hvorfor Rype og Doc trakk seg, de og konene deres var jo de eneste oppegående sympatiske menneskene i hele serien.

Jeg har forresten møtt flere av de som fortsatt er med, og det samholdet de stadig snakker om er totalt ikke-eksisterende! En viste til og med fingern til min sønn da han spurte pent om bilde!

Anonymkode: efdae...e39

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plotta det inn i kalenderen for å huske. Aldri sett programmet før, men så frem til å se Kreta. Slo over til annen kanal jeg og 

Anonymkode: 6f4bf...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uten å røpe for mye kan man si at det er en veldig alvorlig grunn til at programmet er utsatt, og med tanke på lignende hendelser fra tidligere er det faktisk rart at de for lov å fortsette.

Forstår bedre og bedre hvorfor Rype og Doc trakk seg, de og konene deres var jo de eneste oppegående sympatiske menneskene i hele serien.

Jeg har forresten møtt flere av de som fortsatt er med, og det samholdet de stadig snakker om er totalt ikke-eksisterende! En viste til og med fingern til min sønn da han spurte pent om bilde!

Anonymkode: efdae...e39

Håper du snakker om nye dama til Doc nå, den gamle var jo redselsfull.

Anonymkode: ae480...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2020 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Uten å røpe for mye kan man si at det er en veldig alvorlig grunn til at programmet er utsatt, og med tanke på lignende hendelser fra tidligere er det faktisk rart at de for lov å fortsette.

Forstår bedre og bedre hvorfor Rype og Doc trakk seg, de og konene deres var jo de eneste oppegående sympatiske menneskene i hele serien.

Jeg har forresten møtt flere av de som fortsatt er med, og det samholdet de stadig snakker om er totalt ikke-eksisterende! En viste til og med fingern til min sønn da han spurte pent om bilde!

Anonymkode: efdae...e39

Fortell. 

Anonymkode: 60440...956

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.4.2020 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Håper du snakker om nye dama til Doc nå, den gamle var jo redselsfull.

Anonymkode: ae480...3bc

Er det slutt mellom Doc og Dask???????

Anonymkode: 47dec...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2020 den 2.22, AnonymBruker skrev:

Fortell. 

Anonymkode: 60440...956

Blir bare sletta om man røper noe her, men det kommer nok for en dag. Rettssak til høsten. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det slutt mellom Doc og Dask???????

Anonymkode: 47dec...647

Hu fra første sesong som var redselsfull 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.4.2020 den 22.11, Telegrafen skrev:

Blir bare sletta om man røper noe her, men det kommer nok for en dag. Rettssak til høsten. 

Pengekrangel og sånn? Jeg kjenner Jarle, han nevnte noe sist jeg traff ham, men det er ikke så ofte. Jeg gadd ikke spørre og grave, han nevnte det på en sånn måte at det virket som om jeg burde vite det 🤪

Anonymkode: 1cc75...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2020 den 10.57, AnonymBruker skrev:

Er det slutt mellom Doc og Dask???????

Anonymkode: 47dec...647

Doc og Dask traff hverandre under innspillingen av første sesongen. Doc var sammen med en annen dame vi såvidt fikk se noen ganger, en med helt kort mørkt hår. 

Anonymkode: 1cc75...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2020 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Uten å røpe for mye kan man si at det er en veldig alvorlig grunn til at programmet er utsatt, og med tanke på lignende hendelser fra tidligere er det faktisk rart at de for lov å fortsette.

Forstår bedre og bedre hvorfor Rype og Doc trakk seg, de og konene deres var jo de eneste oppegående sympatiske menneskene i hele serien.

Jeg har forresten møtt flere av de som fortsatt er med, og det samholdet de stadig snakker om er totalt ikke-eksisterende! En viste til og med fingern til min sønn da han spurte pent om bilde!

Anonymkode: efdae...e39

Kan du si noe om hvilken av gjengene det er? Det virker som det er to gjenger. En med Christian, Daniel med deres damer og så en annen gjeng hvor Frode bla annet inngår. 

Anonymkode: b5a2c...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...