AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Har datet en fyr i 7 måneder nå. Vi har utrolig god kjemi, samme humor og har det fint i lag generelt. Men det er noen «røde flagg» som er dukket opp nå etterhvert, men vet ikke om det er jeg som overreagerer? 1. Han kaller ofte andre for overvektige og er utrolig opptatt av hvordan andre ser ut generelt. Dette påvirker ikke meg, men merker jeg synes han er mindre attraktiv når han gjør slikt. 2. Han har ekstremt høy selvtillit (eller later som). Han sa feks at han aldri blir sjalu fordi han hadde tenkt at ingen hadde fått de til å le på samme måte og fått de til å føle seg like bra så han hadde. Han sa også at han aldri har vært redd for å ikke finne seg noen nye når han er singel (dette stakk veldig). 3. Han er utrolig kosete og søt når det er bare oss to, men endrer personlighet når vi møter på enkelte kompiser av han. En dag holdt han rundt meg på butikken, men slapp med en gang han møtte på en kompis. Men han har nevnt at det bare er jeg som får se den søte siden av han. Jeg har aldri følt meg så usikker og «overvurderende» på noen før, og det sliter meg ut fordi jeg er samtidig utrolig glad i han. Anonymkode: 2a207...bf4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Tror jeg hadde snakket med ham om hvordan det oppfattes når han snakker så mye om andres utseende. Kanskje han gjør det av gammel vane uten å tenke over at det er usjarmerende Anonymkode: b3377...23f 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Mange vil komme med beskyldninger om at han er narssisist og blabla her, men det er godt mulig at han bare er umoden og trenger en god prat om hvor upassende han er. Da jeg var tenåring var jeg lik i oppførsel, men sånt vokser man fra med mindre man ikke kan (psykiske lidelser eller hjerneforstyrrelser). Anonymkode: 73e82...eea 5
Lipyros Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Det høres på meg ut som han jobbet hardt med en fasade og at han egentlig er veldig usikker. Speiler seg selv veldig i vennene dine.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg hadde snakket med ham om hvordan det oppfattes når han snakker så mye om andres utseende. Kanskje han gjør det av gammel vane uten å tenke over at det er usjarmerende Anonymkode: b3377...23f Har tatt det opp med han og han bortforklarer det med at han ikke mente noe vondt med det eller at det var tull Anonymkode: 2a207...bf4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #6 Skrevet 24. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tatt det opp med han og han bortforklarer det med at han ikke mente noe vondt med det eller at det var tull Anonymkode: 2a207...bf4 Og det samme vil han gjøre den dagen han begynner å kommentere din kropp. Anonymkode: 8e7c6...1db
Loff77 Skrevet 25. mars 2020 #7 Skrevet 25. mars 2020 Tja tipper han egentlig er litt umoden, hvor gamle er dere?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #8 Skrevet 25. mars 2020 Du kan jo spør om ego hans er så stort at det sprekker når sola kommer opp. Anonymkode: 99aa4...602
Cinnamondiva Skrevet 26. mars 2020 #10 Skrevet 26. mars 2020 Hørtes ikke særlig ut dom et liv laga forhold akkurat. Han høres usikker og umoden ut. Be han å bli en ekte ordentlig alfamann
esmer Skrevet 27. mars 2020 #11 Skrevet 27. mars 2020 Bare det at dere har holdt på i 7 måneder uten at dere har tatt neste steg, sier sitt mener jeg. Med mindre det er andre faktorer som gjør det slik, som fks. barn, avstand, ferskt brudd/skilsmisse o.l.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #12 Skrevet 28. mars 2020 På 24.3.2020 den 13.38, AnonymBruker skrev: Har datet en fyr i 7 måneder nå. Vi har utrolig god kjemi, samme humor og har det fint i lag generelt. Men det er noen «røde flagg» som er dukket opp nå etterhvert, men vet ikke om det er jeg som overreagerer? 1. Han kaller ofte andre for overvektige og er utrolig opptatt av hvordan andre ser ut generelt. Dette påvirker ikke meg, men merker jeg synes han er mindre attraktiv når han gjør slikt. 2. Han har ekstremt høy selvtillit (eller later som). Han sa feks at han aldri blir sjalu fordi han hadde tenkt at ingen hadde fått de til å le på samme måte og fått de til å føle seg like bra så han hadde. Han sa også at han aldri har vært redd for å ikke finne seg noen nye når han er singel (dette stakk veldig). 3. Han er utrolig kosete og søt når det er bare oss to, men endrer personlighet når vi møter på enkelte kompiser av han. En dag holdt han rundt meg på butikken, men slapp med en gang han møtte på en kompis. Men han har nevnt at det bare er jeg som får se den søte siden av han. Jeg har aldri følt meg så usikker og «overvurderende» på noen før, og det sliter meg ut fordi jeg er samtidig utrolig glad i han. Anonymkode: 2a207...bf4 Høres ut som min ex. Er han i begynnelsen av 30-årene? I så fall... det blir ikke bedre. Og «datet i 7 mnd», hallo? Anonymkode: c8bba...5b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå