AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Kan man dø av angst? Jeg er redd for at jeg faktisk kommer til å dø av panikkanfall. Det føles jo fysisk ut som om du skal dø. Psykologen sier at jeg ikke kan dø. Tror ikke helt på det. Jeg vet jo egt men jeg tror jeg kommer til å dø av det. Er det noen andre som føler det samme? Anonymkode: 0f5ff...9ff
Amber Everglow Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan man dø av angst? Jeg er redd for at jeg faktisk kommer til å dø av panikkanfall. Det føles jo fysisk ut som om du skal dø. Psykologen sier at jeg ikke kan dø. Tror ikke helt på det. Jeg vet jo egt men jeg tror jeg kommer til å dø av det. Er det noen andre som føler det samme? Anonymkode: 0f5ff...9ff Hør på psykologen din, du. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Nei, det stemmer hva psykologen sier, man kan ikke dø av angst. Jeg har lang historikk med angst, og det kan føles sånn ut mangt en gang, men det hjelper i hvert fall på noe å holde fast ved den viten om at det ikke er noe du kan dø av. Det føles forferdelig ut, det føles ut som det herjer veldig med kroppen, men det er haugevis med forskning og litteratur som viser at man ikke kan dø av det. Håper du får hjelp i disse dager til å mestre angsten noe bedre. Anonymkode: c121e...94e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Nei du kommer ikke til å dø av det. Blir pusten din for rask vil du besvime og kroppen normaliserer pusten mens hjernen din har en time-out. Stor klem❤️ Anonymkode: 9026b...d64 2
Rant Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Det er symptomene på angsten som gjør at du føler du skal dø. Da du innser at du det føler dette pga. angsten - vil kroppen roe seg ned. Du dør ikke av angstanfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå