AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 vet ikke helt hva jeg skal kalle denne tråden... okei så lang historie kort så har jeg alltid blitt tiltrukket av menn i serier eller filmer som er slemme. Og da snakker vi liksom de som er stygge mot kvinner. Feks voldtekstmenn. Og jeg er klar over at det høres ekstremt ille ut men det er bare noe med utstrålingen deres, oppførselen deres er liksom bare så vet ikke en skikkelig alfa liksom? Så dominant. hjelper jo ikke at de har skuespillere som er veldig kjekke hadde han vært for eks vært stygg eller gammel hadde jeg ikke følt på dette. Skal sies at jeg aldri har tenkt over dette med menn i virkeligheten! Anonymkode: d05f4...2fd
Gjest Nimbus2000 Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 (endret) Tror ikke det er så spesielt. Skurkene i filmer gjøres jo ofte attraktive ved å fremstilles som intelligente handlekraftige menn med gode lederegenskaper. Vold i filmer blir ofte romantisert og man fjerner også mye av realismen. Skuespillere er typisk mer fysisk attraktive enn gjennomsnittet. Om det ble laget en realistisk film om en voldtektsmannen så hadde du vel neppe tent på han. En film om en mann som har en venninne som drikker seg alt for full. Mannen sier han skal hjelpe venninna hjem, når de kommer hjem til henne og hun har sovnet bestemmer han seg for å prøve å ha sex med henne. Endret 24. mars 2020 av Nimbus2000
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Er det noe du lurer på i forbindelse med dette? Anonymkode: 58226...385
Bamseklemmer Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Sjelden det er en kjekk mann som gjør dette på film, de har som regel karaktertrekk som psykopater. Filmskaperne er bevist på dette og bruker kjekkinger som helter, det var Ridley Scott som sa dette i en reportasje😉
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Ja lurer på om det er flere som har det sånn? Da jeg føler meg litt rar som tenker sånn. Eller om noen vet evt hvorfor noen tiltrekkes av det ts Anonymkode: d05f4...2fd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #6 Skrevet 24. mars 2020 Hvis du ikke har dem tiltrekningen i virkeligheten så er det ikke noe å tenke på. Menn tenner på dumme blondiner i filmer også men ville ikke hatt henne i virkeligheten. Anonymkode: fbb79...b03 3
Gjest Paramount Skrevet 24. mars 2020 #7 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke har dem tiltrekningen i virkeligheten så er det ikke noe å tenke på. Menn tenner på dumme blondiner i filmer også men ville ikke hatt henne i virkeligheten. Anonymkode: fbb79...b03 Godt poeng, jeg tenner på horete kvinner, men straks jeg får øye horer mister jeg interessen.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #8 Skrevet 24. mars 2020 19 timer siden, Paramount skrev: Godt poeng, jeg tenner på horete kvinner, men straks jeg får øye horer mister jeg interessen. Ja, akkurat som at jeg kan tenne på «bad boys» i filmer o.l., men i virkeligheten kan jeg ikke fordra slike fyrer. Man kan tenne seksuelt på mennesker man egentlig ikke liker, da dette egentlig er forskjellige ting- på samme måte som kjærlighet og sex er to forskjellige ting. Det handler på en måte om å skille mellom sex og følelser. Sex og kjærlighet henger også sammen, men poenget er at de ikke er avhengige av hverandre. Anonymkode: c2a05...be0
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #9 Skrevet 25. mars 2020 Tror det er biologi, er vel et kjent fenomen Anonymkode: 7a82d...67c
Anonym27 Skrevet 25. mars 2020 #10 Skrevet 25. mars 2020 (endret) Typisk kvinner. Når de har kontroll over seg selv, velger de å ødelegge for seg selv. Når de har kontroll over land, velger de å ødelegge land. Utelukkende basert på irrasjonelle skadelig følelser de selv velger å følge. Endret 25. mars 2020 av Anonym27 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå