Gå til innhold

Tenner på slemme menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

vet ikke helt hva jeg skal kalle denne tråden... 

okei så lang historie kort så har jeg alltid blitt tiltrukket av menn i serier eller filmer som er slemme. Og da snakker vi liksom de som er stygge mot kvinner. Feks voldtekstmenn. Og jeg er klar over at det høres ekstremt ille ut men det er bare noe med utstrålingen deres, oppførselen deres er liksom bare så vet ikke en skikkelig alfa liksom? Så dominant. hjelper jo ikke at de har skuespillere som er veldig kjekke hadde han vært for eks vært stygg eller gammel hadde jeg ikke følt på dette.

Skal sies at jeg aldri har tenkt over dette med menn i virkeligheten! 

Anonymkode: d05f4...2fd

Videoannonse
Annonse
Gjest Nimbus2000
Skrevet (endret)

Tror ikke det er så spesielt. Skurkene i filmer gjøres jo ofte attraktive ved å fremstilles som intelligente handlekraftige menn med gode lederegenskaper. Vold i filmer blir ofte romantisert og man fjerner også mye av realismen. Skuespillere er typisk mer fysisk attraktive enn gjennomsnittet. 

Om det ble laget en realistisk  film om en voldtektsmannen så hadde du vel neppe tent på han. En film om en mann som har en venninne som drikker seg alt for full. Mannen sier han skal hjelpe venninna hjem, når de kommer hjem til henne og hun har sovnet bestemmer han seg for å prøve å ha sex med henne. 

Endret av Nimbus2000
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du lurer på i forbindelse med dette? 

Anonymkode: 58226...385

Skrevet

Sjelden det er en kjekk mann som gjør dette på film, de har som regel karaktertrekk som psykopater. Filmskaperne er bevist på dette og bruker kjekkinger som helter, det var Ridley Scott som sa dette i en reportasje😉

AnonymBruker
Skrevet

Ja lurer på om det er flere som har det sånn? Da jeg føler meg litt rar som tenker sånn. Eller om noen vet evt hvorfor noen tiltrekkes av det

ts

Anonymkode: d05f4...2fd

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har dem tiltrekningen i virkeligheten så er det ikke noe å tenke på. Menn tenner på dumme blondiner i filmer også men ville ikke hatt henne i virkeligheten.  

Anonymkode: fbb79...b03

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har dem tiltrekningen i virkeligheten så er det ikke noe å tenke på. Menn tenner på dumme blondiner i filmer også men ville ikke hatt henne i virkeligheten.  

Anonymkode: fbb79...b03

Godt poeng, jeg tenner på horete kvinner, men straks jeg får øye horer mister jeg interessen.

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Paramount skrev:

Godt poeng, jeg tenner på horete kvinner, men straks jeg får øye horer mister jeg interessen.

Ja, akkurat som at jeg kan tenne på «bad boys» i filmer o.l., men i virkeligheten kan jeg ikke fordra slike fyrer. Man kan tenne seksuelt på mennesker man egentlig ikke liker, da dette egentlig er forskjellige ting- på samme måte som kjærlighet og sex er to forskjellige ting. Det handler på en måte om å skille mellom sex og følelser. Sex og kjærlighet henger også sammen, men poenget er at de ikke er avhengige av hverandre. 

Anonymkode: c2a05...be0

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er biologi, er vel et kjent fenomen

Anonymkode: 7a82d...67c

Skrevet (endret)

Typisk kvinner.  Når de har kontroll over seg selv, velger de å ødelegge for seg selv. Når de har kontroll over land, velger de å ødelegge land. Utelukkende basert på irrasjonelle skadelig følelser de selv velger å følge.

Endret av Anonym27
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...