AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Jeg har byttet jobb for flere mnd siden. Synes dere da det er en risikosport å ta? Mtp at han fortsatt jobber der.. Han er flørtete over sosiale medier og har vært det lenge. I disse corona dager kommer en vel ikke så langt uansett? Skulle gjerne invitert han med ut, men er livredd for å få et nei😳 Anonymkode: 4fe8a...346
Rainb Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Jeg og en kollega har klart å sexte og sende hverandre nudes, hadde litt snapsex med ord😊 Hadde aldri trodd at han ville gjøre dette med meg! Corona dager ja, koko dager det👍
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Prøv..! Jeg har datet en ekskollega og det gikk helt fint. Var han som tok opp kontakt og sa at hadde ventet på at jeg skulle bli single i 3 år. Anonymkode: 0d184...5dd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Jeg prøvde og det gikk til helvete etter to dates. Han ville bare ha seg noe og etter jeg sa nei har det blitt dødskleint. Møter han jo ikke siden vi ikke jobber sammen mer, men føles så kleint siden vi chattet mye i flørteperioden og nå null nada niks Anonymkode: bbc0d...abd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Ekskollega er null problem, kjør på! Nåværende kollegaer ville jeg derimot vært mer forsiktig med, det kan fort ble veldig kleint på jobb. Anonymkode: 6090e...79f 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #6 Skrevet 24. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har byttet jobb for flere mnd siden. Synes dere da det er en risikosport å ta? Mtp at han fortsatt jobber der.. Han er flørtete over sosiale medier og har vært det lenge. I disse corona dager kommer en vel ikke så langt uansett? Skulle gjerne invitert han med ut, men er livredd for å få et nei😳 Anonymkode: 4fe8a...346 Du kan jo for eksempel si at du blir litt forvirret av denne flørtinga, og at du lurer på hva han mener med det? Sleng på at du liker ham godt, så blir det lettere for ham å faktisk si noe hvis han mener det. Anonymkode: 77ccc...7a9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #7 Skrevet 24. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo for eksempel si at du blir litt forvirret av denne flørtinga, og at du lurer på hva han mener med det? Sleng på at du liker ham godt, så blir det lettere for ham å faktisk si noe hvis han mener det. Anonymkode: 77ccc...7a9 Oppfatter dette som flørting men kan jo hende jeg tar heelt feil. Blir det forferdelig pinlig spørre han rett ut? Han jobber jo i samme miljø som mange av mine tidligere kolleger, tenk om de finner utav det😂 men jeg overtenker jo sykt mye. Uansett blir det kanskje feil å spørre om han vil møtes nå, også kan man jo ikke det pga corona🤔? Da må det jo bli å møtes hjemme eller gå en tur i ødemarka? Anonymkode: 4fe8a...346
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå