AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Har så vondt i ryggen for tiden. Stivhet fra øvre del av ryggen og ned til korsrygg. Ubehag å stå for lenge, sitte og ligge. Føler iblant at jeg får mer vondt etter å spist og er mett. (Kjenner litt på et ubehag i øvre del i magen innimellom også, men pga antibiotika så har jeg hatt mye magesyke den siste uken så det har kanskje sammenheng.) Det blir en lang natt når ryggen er vond. Ligger som en makk. Klarer ikke ligge lenge i ro. Uansett, er det noen gode råd å få fra noen som kan hjelpe på ryggen? Anonymkode: 7f07f...797
Amber Everglow Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Slet mye med ryggen tidligere, for meg hjalp det først og fremst å bytte sko (jeg har jobb hvor jeg går mye) samt legge inn ekstra såle. Brukte også ringpute (mener jeg å huske det het, kjøpte den iallfall på apotek) tidvis når jeg måtte sitte. Aller helst bør du nok prøve finne årsakene til at ryggen ikke spiller på lag.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Takk! Det var dette med årsak som er vanskelig. Det er særlig den siste uken ryggen har vært vondt. Har vært mer i ro de siste 14 dagene. Er jo mer hjemme pga korona, men også det at jeg ble syk og startet på antibiotika. Men jeg lurer jo litt på om ubehag i magen kan ha noe med at jeg har vondt i ryggen. At det har sammenheng. Det har sikkert ikke det. Får prøve på litt tøy og bøy, og evt lege hvis det ikke gir seg. Anonymkode: 7f07f...797
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå