AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Veldig rart..men jeg har hatt det lenge nå. En konstant følelse av at jeg er for tjukk. Jeg er ikke tjukk. Ikke lubben heller. Bare ikke helt slank. Jeg har muskler også. Men hvis ikke jeg er HELT slank, så blåser ansiktet mitt seg litt opp og jeg ser annerledes ut. Jeg er normal, og har bittttelitt mage. Jeg vil si jeg har 3 kg for mye akkurat nå, og sånn er jeg konstant. Jeg blir helt tense av det. Strammer muskler når jeg ikke burde, strammer ansiktet for å virke slankere, Det er helt bak mål. Og denne spentheten ødelegger for meg med jenter. Jeg klarer av og til å slappe av, mn mye sjeldnere enn jeg burde. Det er helt teit. Hvem andre har det slik? Jeg kan jo selvsagt slappe av av og til når jeg kommer i god snakk med noen og glemmer meg selv, men jeg liker ikke hvordan jeg reagerer. Altfor tense, alt for "på vakt". Helt noldus. Det éneste som funker for meg er å bli superslank og definert. Da kan jeg føle meg som en gud. Er det dette som kan kalles fiksering? Anonymkode: 3e5c1...fac
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Du fikserer nok mer enn det du trenger. Jeg liker bedre menn med 5kg for mye enn 5 kg for lite på mine menn. rett og slett mer sexy og attraktivt, for ikke snakk om at kos og klem føles bedre ut. så gi deg selv en sjangse, og gi damene en sjangse til å kunne elske deg for den du er. Anonymkode: 1908d...bf4
Hr. Aktiv Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Alle har tanker om et eller annet på kroppen sin. Alle. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå