Gå til innhold

Etter corona, ny livsstil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i hvert fall kjøpe vekter og treningsapparater og lage treningsrom i kjelleren. At myndighetene skal hindre meg i å trene gidder jeg aldri mer. Regner med at vi nå har satt en standard for virushysteri framover. Vurderer også å flytte utenfor byen, hvor folk bor mer spredt. Takler ikke hysteriske folkemengder.
Noen som har andre tanker omkring ting de vil gjøre annerledes i framtiden?

Anonymkode: a746c...3bb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bry meg mindre om andre, hysterikere som driter i demokratiske rettigheter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å flytte til samboerens land der de ikke vurderer å frarøve barna utdanning i lang tid. 

Anonymkode: f151f...ccb

• Liker 2
Skrevet

Har ikke planer om å gjøre så mye annerledes jeg, egentlig ganske så fornøyd med tilværelsen før corona.

Kjenner jeg gleder meg mye til å treffe bestevenninna mi og få drukket kaffe på samme sted, treffes med ungene osv. :jepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpe vekter slik at man kan trene hjemme støtter jeg. Rimelig teit å bli trekt av treningssenteret uten å kunne dra dit og trene.

Anonymkode: 2f990...538

AnonymBruker
Skrevet

Har lært meg å være egoist og må være på hytta på liv og død!

Anonymkode: f8425...977

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når samfunnet og hverdagen går tilbake til normalen:

- Jeg skal alltid ha en antibac i lomma, i tilfelle jeg ikke har tilgang til håndvask.

- Være ekstra påpasselig med å såpe inn, skrubbe og vaske henda på stedet både før og etter jeg har vært ute blant flere folk.

Ikke bare når jeg har spist, vært på do eller når jeg kommer hjem f.eks

Anonymkode: 13e36...463

• Liker 2
Gjest Keikolina
Skrevet

Jeg har vondt i knær, rygg og hofter av å ikke fått trent ordentlig på 2 uker. Kroppen er helt råtten, prøver og ihvertfall løpe og gå minst 8 km hver dag, men hjelper ikke så mye.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal huske å ha medmenneskelighet for andre og respekt for alle yrker. Jeg skal være mer takknemlig for de små gledene ved å spise på kafé, fast inntekt, og alle de andre tingene vi så altfor ofte tar for gitt. 

Anonymkode: 0159b...aaf

• Liker 2
  • Opprett ny...