Gå til innhold

Stengte treningsentre: Hvor lenge? Fryse abonnement?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet ikke når treningsentrene åpner men regner med de kanskje åpner før skole osv? Jeg kommer iallefall ikke til å trene der før det har roa seg helt med dette viruset, ettersom jeg jobber i helsevesenet og ikke ønsker å smitte mine kolleger eller pasienter. 

Problemet er at jeg er bundet. Å betale nesten 600 kr måneden uten å bruke senteret er litt for mye å betale i dugnad syns jeg. Tror dere senteret kan gå med på at jeg fryser abonnementet i noen måneder (frem til det roer seg og det har sluttet å smitte i Norge)? Å trene i disse koronatider er for meg høyst uaktuelt, av hensyn til alle andre. 

Anonymkode: e052a...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

SATS har allerede fryst medlemskapet for deg.

Anonymkode: 6d4ba...c06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De vil ha pengene dine og din sympati for det, for ellers går de konk

Anonymkode: f6e66...0f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å betale som normalt så lenge de ikke reduserer det selv. Rett og slett for å bidra. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg valgte et gavekort, fordi jeg trodde det var snakk om maks en mnd. men jeg er fattig student som lever på studielån. har mistet mulighet til ekstrajobb i desse tider. vurderer å si opp. har lyst å støtte sats-men ingen støtter meg(ikke rett på dagpenger)😭

Anonymkode: 72d50...aea

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vårt treningsenter har spurt om vi medlemer kan være med på dugnad å hvertfall betale halve kontingenten, hvis ikke er det ikke sikkert de klarer seg så mye lengre. Jeg kommer til å fortsette å betale for jeg trives veldig godt der :) 

Anonymkode: dfa9c...420

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SATS har allerede fryst medlemskapet for deg.

Nja, de gjorde det først.

Men så fikk jeg en mail hvor jeg innen utgangen av en viss tid måtte velge mellom 3 alternativer, og beløpet trekeks som vanlig om jeg ikke velger noe.

Mailen hang seg hele tiden, så jeg fikk ikke valgt noe - men jeg hade uansett foreløpig betalt da jeg ønsker et tilbud når dette er over. 

Anonymkode: 6b96a...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mitt treningssenter halverer avgiften, låner ut utstyr og planlegger å streame fellestreninger. Senteret og folka der er utrolig viktige for meg og siden jeg har råd har jeg ingen planer om å si opp eller fryse abonnementet. 

Anonymkode: 57d3a...c2c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nja, de gjorde det først.

Men så fikk jeg en mail hvor jeg innen utgangen av en viss tid måtte velge mellom 3 alternativer, og beløpet trekeks som vanlig om jeg ikke velger noe.

Mailen hang seg hele tiden, så jeg fikk ikke valgt noe - men jeg hade uansett foreløpig betalt da jeg ønsker et tilbud når dette er over. 

Anonymkode: 6b96a...8de

Nei.

Du betaler jo selvfølgelig for de dagene i mnd. som du har medlemskapet, ja, så fryses det i 14 dager + mulig lenger, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Støtter crossfiten min frivillig, vil ikke at de skal gå konkurs.

Anonymkode: 118c7...873

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.3.2020 den 10.02, addict skrev:

Jeg velger å betale som normalt så lenge de ikke reduserer det selv. Rett og slett for å bidra. 

Same. Lokalt kampsportsenter. 

Anonymkode: 0bd22...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er bare lite lokalt senter, og jeg har trygg jobb ( jobbet i mat bransjen) noe jeg er evig takknemlig for ! Så jeg betaler med glede trenings abonnent for meg og kona. Vi må hjelpe hverandre gjennom dette!

Anonymkode: e5fb5...0d8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg fikk mail fra mitt treningssenter i går at de ikke krever betaling for april.

Anonymkode: 86367...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

SATS tar visst fortsatt betalt full pris og klarer ikke svare på henvendelser fra medlemmene sine om det er mulig å fryse medlemskapet. De har hatt flere uker på seg til å legge en plan, uten å klare det. Synes det er respektløst av en milliardbedrift å behandle dyrt betalende medlemmer på den måten. 

Anonymkode: 42beb...017

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker said:

SATS tar visst fortsatt betalt full pris og klarer ikke svare på henvendelser fra medlemmene sine om det er mulig å fryse medlemskapet. De har hatt flere uker på seg til å legge en plan, uten å klare det. Synes det er respektløst av en milliardbedrift å behandle dyrt betalende medlemmer på den måten. 

Oi, da må du ha et annet medlemskap enn meg.

Jeg fikk en mail fra SATS om at de fryser medlemskapet videre til 14. april. Vi får tilbud om kompensasjon (gavekort eller redusert treningsavgift for kun de dagene i måneden det evnt. er åpent). Hvorfor får ikke du den mailen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Truly

Jeg betaler som vanlig.

Jeg fryser jo ikke medlemskapet om jeg drar på lang sommerferie heller?

Vil ikke miste tilbudet om senter, så jeg håper resten av de som trener der jeg trener fortsetter å betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Truly skrev:

Jeg betaler som vanlig.

Jeg fryser jo ikke medlemskapet om jeg drar på lang sommerferie heller?

Vil ikke miste tilbudet om senter, så jeg håper resten av de som trener der jeg trener fortsetter å betale.

Er det en relevant metafor? 

Drar du ofte på fem ukers (kanskje mer) sommerferie, kanskje uten inntekt eller feriepenger? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truly
1 hour ago, Pierre Gynt said:

Er det en relevant metafor? 

Drar du ofte på fem ukers (kanskje mer) sommerferie, kanskje uten inntekt eller feriepenger? 

Ja, for jeg tenker de fleste har uker de ikke er innom senteret.

Mange er og støttemedlemmer ellers.

Men først nå skal de fryse og melde seg ut?

Nei støtt senteret, trening er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

Sats fryser alle medlemskap så lenge senterne holder stengt.

Anonymkode: d7fbb...455

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...