Gå til innhold

Gå på butikken med munnbind.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har astma relatert hoste. ( har ellers ingen symptomer på noe, og hoster ikke hele tiden. Ved kulde og anstrengelse) Men går likevel med en ekkel følelse,  og vil IKKE smitte noen. Idag tok jeg på munnbind da jeg gikk på butikken. Har aldri sett noen i nærmiljøet/ butikken bruke det før. 
Det var helt merkelig, folk unngikk meg, holdt absolutt både 1 og 2 m avstand. Stygge blikk fikk jeg også ( følte jeg). 
Var en rar opplevelse- de burde være mer bekymret for andre de passerte der enn meg  med munnbind! 
Men om jeg bidro til å minne folk på idag at - husk smitten er overalt, ikke glem det, så skal jeg bruke det igjen. At jeg satte «bilde» på det som er et faktum. 

Anonymkode: f4633...f0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du angrer uansett ikke på munnbind så lenge du holder deg frisk. Bidrar det til at folk holder avstand så er det jo ekstra 👌

Handler ikke uten munnbind selv. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får bare stirre, ta på deg maske du om det får deg til å føle deg tryggere!

Anonymkode: 21bda...18c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg om hva andre tenker om at du går med munnbind, er det mulig?

Bare bruk munnbind, alle burde gjøre det, ok, det er falsk trygghet, men er du syk så smitter man ikke andre, og ikke alle har symptomer.. 

Anonymkode: 49409...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også munnbind i butikk nå og på alle offentlige steder. Slutt å vær så barnslig at du bryr deg om hva "alle andre" følte og tenkte om at du gikk i butikken med det. En moden person ville ikke brydd seg om det. Vi er flere nå!! Jeg har også følt noen blikk. Fått både smil og blikk, og faktisk flest smil! Så la folk tenker hva f dem vil

Anonymkode: 416d8...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og... folk virker redde når jeg kommer. Jeg forsøker å flørte med øynene, men folk virker skrekkslagne...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok du bare følte det. Møtt mange med munnbind på butikken her uten å ofre det en tanke 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sett to her jeg bor, med munnbind. Reagerte ikke.

Anonymkode: 644fe...32c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kun sett to her jeg bor, med munnbind. Reagerte ikke.

Anonymkode: 644fe...32c

Var ikke meningen å bli anonym 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men om jeg bidro til å minne folk på idag at - husk smitten er overalt, ikke glem det, så skal jeg bruke det igjen. 

Bare husk å ikke bruke DET munnbindet igjen, regner med det er engangs og ikke vaskbart/utskiftbart filter?

I disse dager er det helt innafor å gå med munnbind på butikken, selv om de fleste ikke gjør det. Jeg har ikke sett det en eneste gang på min lokalbutikk, hvor jeg handler mer eller mindre daglig.

Synes det er bra å bruke munnbind særlig når du selv har symptomer.

Anonymkode: 55035...c9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå fint for andre det da. For munnbind funket bare mot at en som er syk ikke smitter andre. Friske mennesker vil ikke forhindre å bli smittet om de bruker munnbind og en syk person ikke bruker det. 
Så drit i folk, de bør takke deg for at du holder dem trygg og de bør ta avstand for å unngå å smitte deg. 

Anonymkode: c898b...4a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn er idioter. I sørøst-Asia er det et dagligdags syn med munnbind. Corona eller ei

Anonymkode: 9f60e...9a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nordmenn er idioter. I sørøst-Asia er det et dagligdags syn med munnbind. Corona eller ei

Anonymkode: 9f60e...9a7

Da vet du vel også hvorfor de gjør det? Det vet jeg!

Anonymkode: 00806...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da vet du vel også hvorfor de gjør det? Det vet jeg!

Anonymkode: 00806...5c3

Det vet vi alle sammen. Nordmenn burde skamme seg for å ikke gjøre det samme! det er mye luftforurensing der, men det er det jammen meg her også skal jeg si deg! Hadde alle brukt munnbind hadde det ikke vært noe pandemi i det hele tatt!!!!!!!!

Anonymkode: 416d8...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe nå vet dere hvordan niqab damer føler 😅

Anonymkode: 08a84...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...