Gå til innhold

Er Korona pandemien begynnelsen på dommedag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At alt blir verre og verre liksom?

Anonymkode: 85280...6ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neppe, men hvem vet🤔.

Anonymkode: f6206...301

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 2fd7b...921

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke det. Verden går ikke under, dommedag skjer ikke med det første.

Anonymkode: da618...0bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt sikkert. Om to år sitter vi her uten strøm og vann. Satt tilbake til 1850, minst. Med samme befolkningstall...

Neida... jeg tror nok det kommer til å gå seg til etterhvert. Om alle kunne vært så snill å gjort en innsats...

Spoiler

Anonymkode: 995e5...7bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dommedag innen økonomien garantert. 

Vi skal nok overleve men velstanden blir kraftig redusert. 

Anonymkode: eeb3f...ac8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke første gangen verden blir utsatt for virus, krig, økonomisk nedgang osv you name it. Vi klarer alltid å komme oss på fote igjen. Så hvorfor skal det her være noe forskjell? Tror du undervurderer mennesker og verden for mye

Anonymkode: f1bfb...515

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dommedag innen økonomien garantert. 

Vi skal nok overleve men velstanden blir kraftig redusert. 

Anonymkode: eeb3f...ac8

Med en statistisk sunnere og yngre befolkning, store ordre-reserver og ett samfunn som har utviklet seg digitalt 10 år på 1 måned ? 

Hvorfor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker er som kakerlakker. Det overlever nok av oss til å bringe menneskeheten videre.

Anonymkode: 44148...ef2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At vært sytem nå blir rasert er helt klart. Vi har ikke råd til å stenge landet flere ganger, så helsesystemet, ufør, sykepenger, ikke betaøe for lege mm vil nå innen få år bli forandret. Jeg er midt i livet og spørs vel om jeg noen gang vil kunne pensjonere meg. Ringvirkninger får dette, hvor store kommer ann på hvor lenge vi holder stengt

Anonymkode: aed7d...1d1

AnonymBruker
Skrevet

Ingen dommedag, men en advarsel mot reising og folkevandringer. Her må det restriksjoner til. Folk reiser jaggu meg 3-4 ganger i året bare for å se seg rundt på jordkloden. Det medfører stor helserisiko. Det må ta slutt.

Anonymkode: b8a7e...6b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen dommedag, men en advarsel mot reising og folkevandringer. Her må det restriksjoner til. Folk reiser jaggu meg 3-4 ganger i året bare for å se seg rundt på jordkloden. Det medfører stor helserisiko. Det må ta slutt.

Så enig! Sint på de som reiser så mye bare for å more seg,  med dette til følge - i tillegg til hvor ille det er for klima. Skryte av det gjør de og, får bare hat fra meg.

Anonymkode: 9a82e...e97

• Liker 1
Skrevet

Neida, vi er tross alt etterkommere etter folk som måtte hanskes med svartedauden. Det meste har vært mye bedre etter den tid. 😉

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen dommedag, men en advarsel mot reising og folkevandringer. Her må det restriksjoner til. Det medfører stor helserisiko. Det må ta slutt.

Folkevandringer ja. Inkluderer det alt av asylsøkere og lignende? O_o 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Peanut said:

Folkevandringer ja. Inkluderer det alt av asylsøkere og lignende? O_o 

Hæ? Folkevandring er folkevandring.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? Folkevandring er folkevandring.

Ja, så da må det ta slutt det da vel? O_o

Skrevet

Nei, men tiltakene vil føre til en kraftig tilbakegang. Noe av det positive med det er at det fører til at slike holdninger som finnes i MDG blir utradert, og folk begynner å forstå elementær privatøkonomi igjen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dommedag skjer den dagen ingen forventer det så om du forventer det så skjer det nok ikke nå.

Anonymkode: 27db5...76b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

At alt blir verre og verre liksom?

Anonymkode: 85280...6ac

Først blir alt verre, men så blir alt bedre. Vi kommer oss gjennom dette også. Husk at vi har et stort oljefond å ta av. Andre land er ikke så heldige som oss.

Anonymkode: de61f...652

Skrevet

Neppe, men det er en teoretisk mulighet for at det er starten på en verdenskrig. Jeg håper virkelig at det ikke er det.

• Opprett ny...