Gå til innhold

Hyttekragelen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt for at vi ikke skal dra på hytte i annen kommune, og jeg skjønner hvorfor, bare så det er sagt. 
Det jeg reagerer på er hvor stygge folk er med hverandre. Har inntrykk av at det er full krig mellom lokalbefolkningen og hyttefolket mange steder, der begge sider er veldig stygge mot hverandre. 
Jeg har selv hytte, riktignok i min egen kommune, men lokalbefolkningen der ønsker ikke at vi skal komme dit heller, så på Facebook-siden går det nå varmt. 
Jeg har bare fulgt med, men ikke engasjert meg, men ut fra det jeg leser er det mange hyttefolk som ikke kommer til å handle på de små lokalbutikkene eller støtte det lokale bygdelaget framover. Jeg er en av de som kommer til å handle før jeg drar på hytta, og la være å delta på lokale tilstelninger etter alt det stygge som er blitt sagt. Føler at de har mislikt oss hele tiden, men godtatt oss fordi vi holder butikken og ferja i gang. 
Midt oppi det hele fikk jeg «tiggemail» om å støtte bygdelaget siden de tapte inntekter nå. Fra samme menneske som nettopp har kalt oss for egoistiske idioter på Facebook. 

Er det bare jeg som reagerer? Syns det er trist at vi skal bli så uvenner på grunn av en sykdom. 

Anonymkode: ff3d6...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

×
×
  • Opprett ny...