AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Hei der. (Dette kan bli en litt detaljert post) I nesten 3 år har jeg hatt smerter i underlivet. Det svir, klør og det føles nesten ut som et «sjokk». Det er en uutholdelig smerte i vagina og ved kjønnsleppene. Jeg har søkt overalt på nettet men finner ikke noe som ligner dette. Har noen andre hatt smerter som det her? Det nærmeste jeg har kommet er underlivssopp men jeg har ikke noe «cottage cheese» lignende utflod. Litt informasjon som er viktig å vite: Jeg er en eldre tenåring, jeg bruker ikke tamponger under mens, jeg får innimellom noe svart som kan ligne støv som kommer med utfloden (dette er ikke relatert til mens), utfloden kan lukte rart, jeg har ikke hatt samleie før og jeg bruker ikke noen underlivsåper. Jeg kan heller ikke huske hvordan dette startet. Jeg er ikke veldig komfortabel med å gå til en gynekolog eller lege så jeg spør heller her. Takk for svar på forhånd. Anonymkode: 4042b...0ea
Emma89 Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Hvis jeg var deg, ville jeg tatt meg en tur til legen asap. Det der hørtes ikke noe godt ut 😕 Du må dessverre til legen, for dette bør du finne ut av. Du kan ikke ha det sånn.
Rant Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Hvorfor har du ikke vært hos gynekolog? Du er ikke komfortabel. Ingen er komfortable med det. Men det er uhyre viktig å ta en sjekk.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 Google vulvodyni. Kan det være noe sånt? Anonymkode: eba2f...3a0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Det kalles visst også vestibulitt. Anonymkode: eba2f...3a0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Du vet at du kan dø om dette viser seg å være kreft i livmorhals? Det atdu er ukomfirabel med gynekolog må nesten bare vike. Send samme mail til fastlegen, og be om henvisning til gynekolog. Anonymkode: 82821...b0d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Du vet at du kan dø om dette viser seg å være kreft i livmorhals? Det atdu er ukomfirabel med gynekolog må nesten bare vike. Send samme mail til fastlegen, og be om henvisning til gynekolog. Anonymkode: 82821...b0d Hun har smerter i kjønnslepper og skjeden og er fremdeles tenåring. Svært få får kreft i livmorhalsen i så ung alder og symptomer tilsier ikke dette. Det høres mer ut som vestibulitt. TS må selvfølgelig til lege og få henvisning videre, men det er ingen grunn til å prøve å skremme vettet av henne heller. Anonymkode: c6c36...b82 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 Det finnes ingen annen utvei enn å komme deg til legen . Vi kan hverken skrive ut medikamenter eller stille diagnoser! Det går mye bedre enn du tror !❤ Anonymkode: a409d...21c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå