aline Skrevet 17. juni 2005 #21 Skrevet 17. juni 2005 røyker ikke nå men har røyket fast før... oki, jeg krysser av her jeg da. svarte nei, men dette alternativet passer jo enda bedre. sluttet for 2 1/2 år siden og har ikke tatt ett trekk siden da.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #22 Skrevet 17. juni 2005 jeg er vel en liten festrøyker jeg.. Jeg også! For vi gjør jo alt likt
Sniglå Skrevet 17. juni 2005 #23 Skrevet 17. juni 2005 Nei. Var en liten festrøyker i en periode, men nå er røyk bare ekkelt. Ushj.
Siam Skrevet 17. juni 2005 #25 Skrevet 17. juni 2005 Har vært røykfri i snart 2 1/2 år, før det var jeg en røyker i 15 år. Veldig deilig å ikke røyke!!!
Sienna Skrevet 25. juni 2005 #26 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har vært ikke-røyker i 5 dager nå, og satser på å være det resten av livet. :-)
Søtpotita Skrevet 25. juni 2005 #27 Skrevet 25. juni 2005 festrøykte litt i ein periode...men bestemte meg for at det var berre tull, og slutta tvert er vel egentlig litt antirøyk....
Gjest Spacegirl Skrevet 25. juni 2005 #28 Skrevet 25. juni 2005 Ja jeg røyker. Har prøvd å slutte noen ganger, men det har vart maks en uke. Antar at jeg ikke er motivert nok . Så nå skal jeg ikke prøve å slutte flere ganger før jeg finner en så god grunn til det at motivasjonen holder.
Gjest Spacegirl Skrevet 25. juni 2005 #29 Skrevet 25. juni 2005 Ja jeg røyker. Har prøvd å slutte noen ganger, men det har vart maks en uke. Antar at jeg ikke er motivert nok . Så nå skal jeg ikke prøve å slutte flere ganger før jeg finner en så god grunn til det at motivasjonen holder.
Gjest Milah Skrevet 25. juni 2005 #31 Skrevet 25. juni 2005 Jeg røyker' date=' og har ingen planer på å slutte med det første. [/quote'] Samme her.. Pleier er også enig!
Gjest Embla s Skrevet 26. juni 2005 #32 Skrevet 26. juni 2005 Røyker ikke. Har også sluttet å røyke på fest/tur/ferie. Aldri mer røyk for meg
Miss Angelina Skrevet 1. juli 2005 #34 Skrevet 1. juli 2005 Jeg røyker... Etter at jeg har stått opp, etter frokost, kjede røyking på dagen, etter middag, kjede røyking på kvelden, etter kvelds mat, før og etter sex.... Jeg røyker kjempe masse da jeg fester..... Og da jeg er hjemme hos eventuelle venninner så røyker jeg, for foreldrene deres røyker jo!!!! Og jeg røyker masse da jeg sitter foran pcen.... SINNSYKT MASSE!!!!!!!!
Nala Skrevet 2. juli 2005 #37 Skrevet 2. juli 2005 Nei, jeg røyker ikke. Var så dum at jeg prøvde det en gang i min ungdom. Spydde som en stukken gris etterpå - heldigvis :-?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2005 #38 Skrevet 2. juli 2005 Nei, har slutta å røyke for snart 2.5 år siden. Var helt plutselig dritt lei hele røyken og kom på at jeg hadde røyka over halve livet mitt, og da bestemte meg for å slutte. Det gikk utrolig bra siden jeg først hadde bestemt meg inni hodet mitt. Har tidliger tenkt at jeg burde ha slutta uten å ha den helt store lysten og da har det selvsagt ikke gått så bra. Nå savner jeg ikke røyken lenger, men gjorde det litt i begynnelsen. Aldri mere en røyk på meg
Diktern Skrevet 2. juli 2005 #39 Skrevet 2. juli 2005 Nei... Liker ikke smaken av tobakk. Vannpipe (fruktobakk) liker jeg derimot veldig godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå