AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Har chattet med en opptatt mann i 9 mnd. Blitt gode venner. Aldri møttes. Det ligger i saken at vi begge har lyst på sex. Men nå har vi blitt godt kjent. Jeg har ikke lyst til å være den som drar i gang utroskap. Så har aldri spurt om å treffes sånn. Men nå kom korona og jeg sitter da plutselig alene uten venner og nettverk og ingen jobb. Derfor spurte jeg om han kunne tenke seg å bli med på spaser tur i disse korona tider. Da han for to dager nevnte så vidt at vi vil treffes fortere enn jeg aner... derfor dristet jeg meg til å spørre. Det ble selvsagt nei. Hadde ikke tid. Men hadde det vært sex i andre enden hadde han nok funnet tid. Jeg ble litt skuffet på ett vis at han ikke kan gjøre noe så uskyldig som å gå tur å skravle som venner og ingen er utro. Men sex er han interessert i å ta sjansen på å ødelegge hele familielivet sitt. ja jeg liker mannen han er hyggelig å grei vært men nå syns jeg han fikk en ripe i lakken. Bestemt meg for å holde avstand. Finne meg annen å gå på tur med. Anonymkode: 28905...557
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Største ripa i lakken må jo være at han er utro... 🙄 Anonymkode: 61e71...d14 16
wintergirl Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 God ide👍🏻 Kutt ut shiten og ikke vær en shit som er med på å bedra. Du kan få bedre mann enn det der og gjerne en singel en. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 Han er allerede utro med deg. Og kanskje med flere for alt du vet. Emosjonell utroskap er også utroskap. Det eneste fornuftige i denne situasjonen er å bryte all kontakt. Anonymkode: 6d795...7fb
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Er d å være utro å gå tur med 1,5 m avstand for selskapets skyld? Hvis d å chatte i 9 mnd er utroskap så ja da er han d. Men sikkert enkelt å holde skjult på mobilen... Anonymkode: 28905...557
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Akkurat nå, wintergirl skrev: God ide👍🏻 Kutt ut shiten og ikke vær en shit som er med på å bedra. Du kan få bedre mann enn det der og gjerne en singel en. Har prøvd i flere år og valgt å gå for de jeg får en connection med. Denne gang en opptatt. Har en jeg er veldig glad i som er singel men desverre vil han kun møtes hvis d er sex å hente så heller ikke sett han på 9 mnd’er. Ellers har ingen nye fanget min interesse enn disse to. Anonymkode: 28905...557
wintergirl Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd i flere år og valgt å gå for de jeg får en connection med. Denne gang en opptatt. Har en jeg er veldig glad i som er singel men desverre vil han kun møtes hvis d er sex å hente så heller ikke sett han på 9 mnd’er. Ellers har ingen nye fanget min interesse enn disse to. Anonymkode: 28905...557 Liker du utro menn? En som lyver og bedrar dama si? Kan love deg at de mest sannsynlig ikke har så mye respekt for deg heller. Hadde de vært i et åpent forhold så er det jo noe annet, for da er begge inneforstående med det, men denne manne lyver for dama si. Men det får være ditt problem. Du gjør som du føler for uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er d å være utro å gå tur med 1,5 m avstand for selskapets skyld? Hvis d å chatte i 9 mnd er utroskap så ja da er han d. Men sikkert enkelt å holde skjult på mobilen... Anonymkode: 28905...557 Det er utroskap når han skjuler kontakt og flørting med deg med kona, du sier jo selv at det ligger i kortene at dere har lyst på sex. Tenk på hvordan du selv hadde følt det om din mann eller kjærste hadde hatt den type kontakt med en annen jente på denne måten bak din rygg, flørtet , snakket om sex, ønskes å møtes for sex... Hadde du virkelig ikke følt deg sviktet av partneren din da? Nei, han har kanskje ikke vært fysisk utro ennå, men han/dere er langt over streken for hva som er greit. Anonymkode: 6d795...7fb 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #9 Skrevet 23. mars 2020 Jeg foreslo for han og spørre sambo om de ikke kunne ha åpent forhold da han var på utkikk etter en å være utro med så burde det gått begge veier, men ikke interessert i det. Men ja skjønner hva Dere skriver og har hele mitt liv vært enig i d. Nå er jeg passert 50 og ser ikke for meg at noen jeg liker kunne tenkt seg å bli kjæreste så da har jeg sluppet opp på krava. Gi faan og gå for det jeg liker no matter what. Men denne her skal nok få gå i fred for meg. Js det kom frem nå hvor overfladisk han er og det er greit. Jeg trodde jeg betydde litt for han om ikke annet som en venn d gjør jeg nå ikke da. Og ikke samboeren heller betyr all verden, han blir hjemme pga barna og all de materielle godene. Det er hans valg. takk for svar Anonymkode: 28905...557
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #10 Skrevet 23. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg foreslo for han og spørre sambo om de ikke kunne ha åpent forhold da han var på utkikk etter en å være utro med så burde det gått begge veier, men ikke interessert i det. Men ja skjønner hva Dere skriver og har hele mitt liv vært enig i d. Nå er jeg passert 50 og ser ikke for meg at noen jeg liker kunne tenkt seg å bli kjæreste så da har jeg sluppet opp på krava. Gi faan og gå for det jeg liker no matter what. Men denne her skal nok få gå i fred for meg. Js det kom frem nå hvor overfladisk han er og det er greit. Jeg trodde jeg betydde litt for han om ikke annet som en venn d gjør jeg nå ikke da. Og ikke samboeren heller betyr all verden, han blir hjemme pga barna og all de materielle godene. Det er hans valg. takk for svar Anonymkode: 28905...557 Bra for deg. Slike menn er ikke verdt å bruke tida på. Det finnes bedre der ute, selv om de er vanskelig å finne. Anonymkode: 6d795...7fb
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #11 Skrevet 23. mars 2020 Du hat altså jobbet i 9 mnd for å stjele en mann som er i et forhold med en annen? Wow. Classy Anonymkode: 4907d...8ef 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #12 Skrevet 23. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd i flere år og valgt å gå for de jeg får en connection med. Denne gang en opptatt. Har en jeg er veldig glad i som er singel men desverre vil han kun møtes hvis d er sex å hente så heller ikke sett han på 9 mnd’er. Ellers har ingen nye fanget min interesse enn disse to. Anonymkode: 28905...557 Hvilke kanaler treffer dere sånne mennesker, forunderlig Anonymkode: c0bb9...479 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #13 Skrevet 23. mars 2020 Jeg skjønner det ble en ripe i lakken. Jeg chatter veldig tett med en opptatt dame, og vi skulle egentlig møttes for andre gang på et år, og bare ta en gåtur. Men så kom denne sykdomsgreia da. Vi er heldigvis helt på linje følelsesmessig, så vi slipper forhåpentligvis å skuffe hverandre. Og alle dere moralens voktere; kan dere ikke bare finne en annen tråd? Anonymkode: 1f42a...394 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #14 Skrevet 23. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke kanaler treffer dere sånne mennesker, forunderlig Anonymkode: c0bb9...479 Tinder, møteplassen, badoo, sukker, Norgesdate, fetlife... match.com har jeg ikke prøvd men stort sett går samme menn igjen på alle apper. Norge er ikke sååå stort. Anonymkode: 28905...557
Duftavsommerregn Skrevet 23. mars 2020 #15 Skrevet 23. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Største ripa i lakken må jo være at han er utro... 🙄 Hvem er hun som snakker om riper i lakken, hun er jo full av bulker selv. Ved å gå etter gifte menn er hun av akkurat samme ulla selv. En av mange hyklere virker det som. Og hun fatter ikke at han vil behandle henne akkurat som kona i fremtiden. Så ikke den skarpeste kniven i skuffen heller.
Duftavsommerregn Skrevet 23. mars 2020 #16 Skrevet 23. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og alle dere moralens voktere; kan dere ikke bare finne en annen tråd? Utro mennesker er vel det mest nedrige man finner av en karakter i et menneske. Sårer det deg at andre mener dette? Se hvor mye det bryr meg De som stjeler andre sin ektefelle likeså. Nesten som jeg er enig med andre land som har langt strengere straffer på dette en oss. Ynkelig! Hilsen en moralens vokter! Eller en som vet hvor mye slikt ødelegger andre mennesker! For det er dette alt handler om. Som slike som deg driter i.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #17 Skrevet 23. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det ble en ripe i lakken. Jeg chatter veldig tett med en opptatt dame, og vi skulle egentlig møttes for andre gang på et år, og bare ta en gåtur. Men så kom denne sykdomsgreia da. Vi er heldigvis helt på linje følelsesmessig, så vi slipper forhåpentligvis å skuffe hverandre. Og alle dere moralens voktere; kan dere ikke bare finne en annen tråd? Anonymkode: 1f42a...394 Du har skjønt d. Ts. Alle vet vi at det er feil Anonymkode: 28905...557
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #18 Skrevet 23. mars 2020 59 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Hvem er hun som snakker om riper i lakken, hun er jo full av bulker selv. Ved å gå etter gifte menn er hun av akkurat samme ulla selv. En av mange hyklere virker det som. Og hun fatter ikke at han vil behandle henne akkurat som kona i fremtiden. Så ikke den skarpeste kniven i skuffen heller. Har aldri planlagt noe forhold med han der er du gal. Men noen ganger treffer man folk som man klikker med og har lyst til å møte eller prate med face to face og ikke bare online. Aldri sett for meg noe forhold opplegg. Det er jeg ikke ute etter i utgangspunktet. Ts Anonymkode: 28905...557
herzeleid Skrevet 23. mars 2020 #19 Skrevet 23. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har skjønt d. Ts. Alle vet vi at det er feil Anonymkode: 28905...557 Ja har dere nå egentlig skjønt det? Jeg ser at dere er klar over at andre mener det, men dere har vell ikke "skjønt" det i den forstand at dere tar det innover dere og deler oppfatningen, gitt at dere ikke handler deretter?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #20 Skrevet 23. mars 2020 1 time siden, herzeleid skrev: Ja har dere nå egentlig skjønt det? Jeg ser at dere er klar over at andre mener det, men dere har vell ikke "skjønt" det i den forstand at dere tar det innover dere og deler oppfatningen, gitt at dere ikke handler deretter? Si d på en annen måte. Følelser trumfer fornuft noen ganger. Ts Anonymkode: 28905...557
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå