AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Jeg traff en på tinder og datet han en stund. Han var veldig interessert da og ville det skulle bli seriøst. Så ser jeg han er aktiv på tinder enda, noe han benekter og sier det bare er meg. Jeg lager en falsk profil for å se om han "går" på. Joda, match ikke så lenge etter og han skriver umiddelbart. Han vil møtes og sier han kan når som helst. Så kommer dagen "vi" avtalte å møtes, men han kommer opp med en teit unnskyldning. Neste gang vi skulle møtes kommer han også med en unnskyldning. JEG vet jo at det er unnskyldninger for jeg snakker jo med han som meg også og ikke bare den falske profilen. Jeg skjønner ikke hva han feiler? Han er veldig veldig aktiv på tinder. Er det bekreftelse han er ute etter? Han møtte jo ikke opp så det er jo forsåvidt positivt men likevel. Jeg fikk en dårlig magefølelse av at han ikke var til å stoles på og synes det var innafor å få mine mistanker bekreftet. Sletta profilen nå og brukte den kun til å teste han. Anonymkode: 2adec...f45
Gjest Katarina441 Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Ja og hva lurer du på? Han ække til å stole på,finn deg en som er bedre✌🏼
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Da har du jo slettet alt du hadde av bevis, så hvis du konfronterer ham nå kommer han bare til å si at du er veldig sjalu. Men gidder du han der da.....? Anonymkode: e9289...9e4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 Er vel en sånn type som hele tiden må ha mulighetene åpne: sjekker vel ut om han finner bedre en deg eller noe. En idiot rett og slett. Du er åpenbart for smart for han. Anonymkode: f7e67...16d 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Jeg opplevde akurrat det samme som du skrev!!! Han utga seg for å være seriøs og holdte på med å tekste med meg, samtidig så søker han kjæreste og beste venn på tinder. Jeg og lagde en profil på tinder og fikk match med ham der, da var det sex prat med en gang! Anonymkode: 0bbc3...7e9 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde akurrat det samme som du skrev!!! Han utga seg for å være seriøs og holdte på med å tekste med meg, samtidig så søker han kjæreste og beste venn på tinder. Jeg og lagde en profil på tinder og fikk match med ham der, da var det sex prat med en gang! Anonymkode: 0bbc3...7e9 Hvor langt kom dere før du fant det ut? Jeg rakk å bli forelska, så det var veldig vondt rett og slett. Anonymkode: 2adec...f45
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel en sånn type som hele tiden må ha mulighetene åpne: sjekker vel ut om han finner bedre en deg eller noe. En idiot rett og slett. Du er åpenbart for smart for han. Anonymkode: f7e67...16d Kunne ønske alle kunne boikotte han på tinder så han satt der uten noen. Anonymkode: 2adec...f45 3
GrønnNellik68 Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 Avtal møte med den fake profilen ... skulle likt å se oppsynet når han så hvem han skulle på date med😂😂
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #9 Skrevet 23. mars 2020 5 minutter siden, Bente1234 skrev: Avtal møte med den fake profilen ... skulle likt å se oppsynet når han så hvem han skulle på date med😂😂 Har du lest åpningsinnlegget? Anonymkode: e1a30...492 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #10 Skrevet 23. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg traff en på tinder og datet han en stund. Han var veldig interessert da og ville det skulle bli seriøst. Så ser jeg han er aktiv på tinder enda, noe han benekter og sier det bare er meg. Jeg lager en falsk profil for å se om han "går" på. Joda, match ikke så lenge etter og han skriver umiddelbart. Han vil møtes og sier han kan når som helst. Så kommer dagen "vi" avtalte å møtes, men han kommer opp med en teit unnskyldning. Neste gang vi skulle møtes kommer han også med en unnskyldning. JEG vet jo at det er unnskyldninger for jeg snakker jo med han som meg også og ikke bare den falske profilen. Jeg skjønner ikke hva han feiler? Han er veldig veldig aktiv på tinder. Er det bekreftelse han er ute etter? Han møtte jo ikke opp så det er jo forsåvidt positivt men likevel. Jeg fikk en dårlig magefølelse av at han ikke var til å stoles på og synes det var innafor å få mine mistanker bekreftet. Sletta profilen nå og brukte den kun til å teste han. Anonymkode: 2adec...f45 Han avtaler halvveis møtes med andre jenter og avlyser rett før for å holde de på gress i tilfelle det ikke blir noe med deg. Anonymkode: ad0e1...949 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #11 Skrevet 23. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Han avtaler halvveis møtes med andre jenter og avlyser rett før for å holde de på gress i tilfelle det ikke blir noe med deg. Anonymkode: ad0e1...949 Nettop. Anonymkode: 0ef07...5f3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #12 Skrevet 23. mars 2020 Ettet mistanke, så sjekket jeg opp min eks på tinder og avtalte hvor vi skulle pule. Ble månelyst når han "han hadde en avtale" (med min falske profil). Jeg sa bare sted, tid, navn til han (han ble kritthvit) pælma PCen hans ut vindu og flytta ut på dagen. Hadde slått opp med han 2 ganger tidligere, men han tryglet alltid om å bli tatt tilbake. Skjønner ikke sånne folk. Forbli singel da, eller få deg ett åpent forhold Anonymkode: c38a9...b6d 1
ikkevoksen Skrevet 23. mars 2020 #13 Skrevet 23. mars 2020 Har datet en sånn en, han snakket også med jenter på tinder selv om jeg tok det opp og han lovte å slutte. Lagde en fake profil, inviterte til fin date og lot han sitte der og vente. Blokkerte han deretter uten å si et ord☺️ Anbefales. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #14 Skrevet 23. mars 2020 Samme skjedde med min eks! Jeg trodde vi hadde et solid forhold, men han gikk på den ene falske profilen etter den andre og snakket om meg som om jeg aldri hadde betydd noe som helst. Takk og lov klarte jeg å kvitte meg med ham - helt sikker på at han driver sånn med neste han møter og. Anonymkode: 4ac4c...cd4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #15 Skrevet 23. mars 2020 7 minutter siden, ikkevoksen skrev: Har datet en sånn en, han snakket også med jenter på tinder selv om jeg tok det opp og han lovte å slutte. Lagde en fake profil, inviterte til fin date og lot han sitte der og vente. Blokkerte han deretter uten å si et ord☺️ Anbefales. Ja, det var det som var planen. At han skulle kjøre noen timer forgjeves å føle seg dum, men så avlyste han jo. Får prøve med en ny profil kanskje. Problemet er bare hvis han kobler avstanden er den samme 🤔 Anonymkode: 2adec...f45
ikkevoksen Skrevet 23. mars 2020 #16 Skrevet 23. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var det som var planen. At han skulle kjøre noen timer forgjeves å føle seg dum, men så avlyste han jo. Får prøve med en ny profil kanskje. Problemet er bare hvis han kobler avstanden er den samme 🤔 Anonymkode: 2adec...f45 Du kan jo dumpe han først, og så lure han med fake profil en stund senere. Er mer sannsynlig at han går på da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå