Gå til innhold

Når tror dere det blir lov å reise utenlands igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tenker på å ta fly osv, slik som vi gjorde før i tiden 😊 reise på ferie osv. 

Anonymkode: 74bbe...4eb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Den dagen det norske folk skjønner at de må slutte være så forbanna egoistiske. Med andre ord bør vi nok bli vant til å ferdes i vårt eget land (med en meters avstand til samtlige andre, selvfølgelig).

Anonymkode: 365e4...d60

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den dagen det norske folk skjønner at de må slutte være så forbanna egoistiske. Med andre ord bør vi nok bli vant til å ferdes i vårt eget land (med en meters avstand til samtlige andre, selvfølgelig).

Blir lenge til da med andre ord🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns også folk bør legge ferien sin til Italia, får å vise medfølelse med dem, og at vi fortsatt vil feriere der 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp det som er marerittet. Jeg tar livet av meg om jeg må holde meg i Norge. Landet er for å jobbe. Kjedelig kultur. Kjedelige folk. Kjedelig land som det er vanskelig å ta seg rundt i.

Jeg angrer på at jeg ikke gikk for han i Tyrkia. Men jeg visste egentlig fra dag 1 at kjærlighet er synd. 

Anonymkode: b95ce...6a9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tipper til høsten

Anonymkode: e14f4...ed6

Høres realistisk ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nettopp det som er marerittet. Jeg tar livet av meg om jeg må holde meg i Norge. Landet er for å jobbe. Kjedelig kultur. Kjedelige folk. Kjedelig land som det er vanskelig å ta seg rundt i.

Jeg angrer på at jeg ikke gikk for han i Tyrkia. Men jeg visste egentlig fra dag 1 at kjærlighet er synd. 

Here we go again. Men du reiser jo ikke uansett selv før da det var mulig. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, helsepersonell har ikke lov til å reise utenlands før 1 mai.  

Anonymkode: c9a8e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Jo lenger folk driter i tiltakene, jo lenger vil dette vare. Ser ut som det kan bli lenge til. Jeg håper flytrafikken stenges i flere måneder etter at ting blir mer normalt, så vi slipper en ny eksplosjon av smitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tipper til høsten

Enig.  Tror på tidligst oktober.  Det vil ta tid før flyselskapene og -trafikken blir normalisert.  Kanskje blir det aldri som før?  Om krona holder seg like lav som nå vil det bli dyrt for oss å feriere utenlands. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Marerittet.?? Mareritt er når hele familien din dør av et virus som kunne vært stoppet om folk hadde hatt litt vett i skallen. 

Anonymkode: 5d8e8...3a1

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Villfisker skrev:

Jo lenger folk driter i tiltakene, jo lenger vil dette vare. Ser ut som det kan bli lenge til. Jeg håper flytrafikken stenges i flere måneder etter at ting blir mer normalt, så vi slipper en ny eksplosjon av smitte.

Det tror jeg er feil. Jo mer folk driter i tiltakene, jo raskere vil det gå over. Prisen er at mange fler vil dø.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Here we go again. Men du reiser jo ikke uansett selv før da det var mulig. 

Nei. For jeg skal liksom jobbe med meg selv, men jeg vet ikke hvordan man gjør det. Jeg må ta kontakt med han for ellers skjer ikke noe, men jeg tviler på at han tenker på meg på samme måte for han har familie og sine barndomsvenner der. Jeg har ingen her nesten og har liksom ingen planer for livet. Hver dag har vært lik det siste året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker på å ta fly osv, slik som vi gjorde før i tiden 😊 reise på ferie osv. 

Hvis du overlever så er det garantert flere år frem til du kan reise på ferie i verden som du tidligere har gjort. 

Anonymkode: 89368...837

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Marerittet.?? Mareritt er når hele familien din dør av et virus som kunne vært stoppet om folk hadde hatt litt vett i skallen. 

Vett i skallen? Jeg har tydeligvis masse vett. For jeg holder meg innendørs. Men det er mange som ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De færreste har vel bare familiemedlemmer som består av 80 åringer. 

Anonymkode: c9a8e...8ad

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du overlever så er det garantert flere år frem til du kan reise på ferie i verden som du tidligere har gjort. 

Anonymkode: 89368...837

Det var da veldig pessimistisk 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Moralistisk much?

Anonymkode: d7089...6f2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...