AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Når jeg skriver innlegg får jeg alltid masse frekke kommentarer. Blir egentlig lei meg pga dette. Folk er alltid nedtalende. Gidder ikke mer. Anonymkode: 68b40...90d 4
Elysion Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Vel, det er KG. Sånn er det bare her. Synd, men sant. 3
mammahjarte Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Vist det er noko trøst så er det mange koselige folk her og. 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Du må desverre ha litt tykk hud her. Noen sier ting rett ut, andre er mer frekke. Noen vrir og vrenger på alt. Noen finner den minste feil. Samtidig er det mange flotte brukere her, både med Nick og anonyme. De gir gode og reflekterte svar. De trøster, de kommer med tips, de er underholdene, de er hyggelige. Så ja, man må ha litt tykk hud, men du må prøve å se etter de gode kgerene, de er der! De er bare vanskelige å finne blant alle de andre. Anonymkode: 5d974...f8a 4
Belima Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Jeg skriver ekstremt sjelden som anonym. Synes også som TS at det er mange som "alltid" som anonym kommer med stygge svar. Virker som det å slenge dritt til andre er ok så lenge en er anonym. Personlig svarer jeg bare der jeg mener at jeg kan gi et konstruktivt svar eller støtte TS når det er nødvendig. Selv har jeg fått mye god hjelp her inne når jeg har stilt spørsmål om alt mellom himmel og jord. Kjenner jeg noen ganger blir irritert på folk som ikke gidder å google noe som helst før de slenger ut et spørsmål. Eks: Når kommer trygden i mai? En annen ting jeg ofte reagerer på er at TS starter et innlegg og blir borte. Det skjer ofte synes jeg. Det tar ikke mange sekundene å takke for hjelpen når folk gidder å bruke tid på andre. Der burde vi bli flinkere. Ser det ikke som en selvfølge at andre bruker tid på meg uten at jeg viser takknemlighet. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 1 minutt siden, Belima skrev: Jeg skriver ekstremt sjelden som anonym. Synes også som TS at det er mange som "alltid" som anonym kommer med stygge svar. Virker som det å slenge dritt til andre er ok så lenge en er anonym. Personlig svarer jeg bare der jeg mener at jeg kan gi et konstruktivt svar eller støtte TS når det er nødvendig. Selv har jeg fått mye god hjelp her inne når jeg har stilt spørsmål om alt mellom himmel og jord. Kjenner jeg noen ganger blir irritert på folk som ikke gidder å google noe som helst før de slenger ut et spørsmål. Eks: Når kommer trygden i mai? En annen ting jeg ofte reagerer på er at TS starter et innlegg og blir borte. Det skjer ofte synes jeg. Det tar ikke mange sekundene å takke for hjelpen når folk gidder å bruke tid på andre. Der burde vi bli flinkere. Ser det ikke som en selvfølge at andre bruker tid på meg uten at jeg viser takknemlighet. Har det noe for deg å si om ts blir borte? Trenger ts å takke? Merkelig tankegang syns jeg. Hvis sånne spørsmål er et problem, så må du kanskje gå inn i deg selv. Er veldig merkelig å bli irritert fordi noen stiller et helt normalt spørsmål syns jeg. Da har man kanskje problemer selv. Anonymkode: 68b40...90d 3
Chiyo Skrevet 22. mars 2020 #7 Skrevet 22. mars 2020 Sånn er det på internet generelt. Det ikke noe å bli lei seg over. Det er slemme tapere over alt i verden, men på internet har de en feig måte å gjøre det uten å gjøre det ansikt til ansikt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #8 Skrevet 22. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det noe for deg å si om ts blir borte? Trenger ts å takke? Merkelig tankegang syns jeg. Hvis sånne spørsmål er et problem, så må du kanskje gå inn i deg selv. Er veldig merkelig å bli irritert fordi noen stiller et helt normalt spørsmål syns jeg. Da har man kanskje problemer selv. Anonymkode: 68b40...90d Takk for at du på så flott vis illustrerte hva TS spurte om. Anonymkode: 3034d...dfc 8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #9 Skrevet 22. mars 2020 42 minutter siden, AnonymBruker said: Når jeg skriver innlegg får jeg alltid masse frekke kommentarer. Blir egentlig lei meg pga dette. Folk er alltid nedtalende. Gidder ikke mer. Anonymkode: 68b40...90d Vel, kvinneguiden består kun av kattekvinner, incels, mgtow, eks pua`er og sinte 30 år+ gamle kvinner som bare vel er sinte på alt. Anonymkode: 4dd1d...79a 4
Belima Skrevet 22. mars 2020 #10 Skrevet 22. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det noe for deg å si om ts blir borte? Trenger ts å takke? Merkelig tankegang syns jeg. Hvis sånne spørsmål er et problem, så må du kanskje gå inn i deg selv. Er veldig merkelig å bli irritert fordi noen stiller et helt normalt spørsmål syns jeg. Da har man kanskje problemer selv. Anonymkode: 68b40...90d Ja, noen ganger lurere jeg på hvorfor TS spør om noe og så bare forsvinner. Ser ofte at folk som svarer etterlyser mer info fra TS og svar kommer aldri. Ikke bestandig en kan gi korrekt svar uten tilleggsopplysninger. Trodde ikke folk kjeda seg så mye og så ofte at de bare slenger ut noe her uten å gidde å svare ved behov. Har ikke skrevet at jeg blir irritert, skal mye til for at jeg gidder å bruke energi på det. For meg så er det vanlig å takke når noen hjelper meg, ble lært å gjøre det som barn. 3
Hr. Aktiv Skrevet 22. mars 2020 #11 Skrevet 22. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når jeg skriver innlegg får jeg alltid masse frekke kommentarer. Blir egentlig lei meg pga dette. Folk er alltid nedtalende. Gidder ikke mer. Anonymkode: 68b40...90d Jo, men så har du jo skrevet noen også da ser jeg.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #12 Skrevet 25. mars 2020 Vel, jeg er enig med Ts. Og opplever også at det er enklere å få svar når man skriver innlegg anonymt, enn med sitt eget brukernavn... Også en merkelig greie. Vil jeg ha svar på noe, så skriver jeg som anonym. Får masse hjelp og som regel gode svar. Rart. Anonymkode: 64684...103 3
Silva Pluvialis Skrevet 25. mars 2020 #13 Skrevet 25. mars 2020 På 22.3.2020 den 23.18, kastetutavKG skrev: Hvis du gir uttrykk for at du tror på gud, så får du selvsagt nedlatende kommentarer. Hvorfor er det selvsagt? Hva med å respektere at folk tror på forskjellige ting? 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #14 Skrevet 25. mars 2020 På 23.3.2020 den 0.01, AnonymBruker skrev: Vel, kvinneguiden består kun av kattekvinner, incels, mgtow, eks pua`er og sinte 30 år+ gamle kvinner som bare vel er sinte på alt. Anonymkode: 4dd1d...79a Du glemte gamle griser, boomers og rasister. Anonymkode: 7a686...edf
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #15 Skrevet 25. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du glemte gamle griser, boomers og rasister. Anonymkode: 7a686...edf Og portugisere. Er sikkert 30% portugisere på forumet her. Anonymkode: 47cfd...6d5 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #16 Skrevet 25. mars 2020 På 22.3.2020 den 23.18, kastetutavKG skrev: Hvis du gir uttrykk for at du tror på gud, så får du selvsagt nedlatende kommentarer. Det synes jeg ikke var noe pent av deg. Anonymkode: c869e...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå